همراه اول
13. شهريور 1397 - 10:54   |   کد مطلب: 34309
68 روز دیگر همدان میزبان اجلاس جهانی جهانگردی خواهد بود
پس از پایان میزبانی همدان از کنفرانس بین المللی همدان2018 این روزها سمت و سوی برنامه‌ریزی‌ها در حوزه گردشگری متوجه رویداد جهانی پر اهمیت برگزاری چهلمین اجلاس جهانی جهانگردی در همدان است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر در جمع خبرنگاران، گفت : شمارش معکوس در همدان برای میزبانی از میهمانان اجلاس جهانی جهانگردی آغاز شده است و 68 روز دیگر تا از راه رسیدن این رویداد بیشتر فرصت باقی نیست.

 حمیدرضا یاری افزود : این نخستین بار است که ایران میزبان چنین رویداد شاخصی در عرصه بین‌المللی و حوزه گردشگری مرتبط با سازمان جهانی جهانگردی (UNWTO) است. 

  وی  با بیان اینکه از تاریخ 21 تا 25 آبان ماه سالجاری، همدان میزبان این اجلاس خواهد بود ، خاطرنشان کرد : سازمان جهانی گردشگری با عضویت 552 شرکت خصوصی وابسته از 158  کشور در حوزه گردشگری بین‌المللی فعالیت می‌کند و 11 شرکت خصوصی ایرانی عضو این سازمان هستند که شرکت سیاحتی علیصدر همدان یکی از این11 عضو است که سال گذشته  به عنوان عضو هیات رئیسه این سازمان نیز انتخاب شد. 

  یاری  ادامه داد: از دو سال گذشته مکاتبات برای میزبانی اجلاس 2018 آغاز شد و با توجه به ظرفیت‌های ویژه همدان در حوزه گردشگری و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی متعدد استان از جمله تپه هگمتانه، آرامگاه بوعلی سینا و غار علیصدر، این میزبانی به ایران و استان همدان اختصاص یافت. 

  مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر  اضافه کرد: این برای نخستین بار است که اجلاس جهانی گردشگری در ایران برگزار می‌شود که میزبانی همدان در این دوره از برگزاری اجلاس، افتخاری برای این استان محسوب می‌شود. 

  وی اظهار کرد: نام استان همدان در این رویداد بین‌المللی در سایت‌های جهانی و در سطح بین‌المللی مطرح شده است و با برگزاری شایسته و مطلوب این اجلاس می‌توان به ارتقای سطح تبلیغات و ارائه خدمات در تأسیسات و واحدهای گردشگری استان کمک کرد.

یاری یادآور شد: شرکت سیاحتی علیصدر که از سال 1370 با همکاری سازمان ایرانگردی و جهانگردی، سازمان همیاری شهرداری‌های استان و شهرداری همدان و با هدف ایجاد بسترهای مناسب برای ارائه خدمات بهتر برای جذب گردشگران داخلی و خارجی در منطقه ایجاد شد، اکنون یک کرسی از ۱۴ کرسی هیات رئیسه سازمان جهانی توریسم را به خود اختصاص داده است. 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار