همراه اول
20. آبان 1397 - 10:08   |   کد مطلب: 34312
دبیر کل سازمان جهانی گردشگری وارد همدان شد
عضو هیات رئیسه اجلاس جهانی گردشگری گفت: با ورود «زوراب پولولیکاشویلی» دبیر کل سازمان جهانی گردشگری به همدان شرایط برای برگزاری چهلمین اجلاس جهانی گردشگری(UNWTO) در این استان فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،حمیدرضا یاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما یادآوری کرد: چهلمین اجلاس جهانی گردشگری صبح فردا (دوشنبه) در سالن شهدای استانداری همدان برگزار می شود.
وی افزود: دبیرکل سازمان جهانی گردشگری در سفری سه روزه پس از دیدار با محمد جواد ظریف (وزیر امور خارجه ایران) و علی اصغر مونسان (معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری) عصر امروز (یکشنبه) برای شرکت در چهلمین اجلاس جهانی گردشگری(UNWTO) وارد همدان شد.
وی اظهار داشت: برخی از اعضای این اجلاس وارد همدان شده اند و برخی دیگر نیز امشب به همدان می رسند.
یاری عنوان کرد: 70 مهمان خارجی از 30 کشور جهان همزمان با آغاز تحریم‌های یکجانبه آمریکا برای شرکت در این اجلاس به ایران و همدان می آیند.
وی تاکید کرد: اغلب کارشناسان بر این باورند که گردشگری تنها راه مقابله با تحریم‌های بین‌المللی است و برپایی چهلمین اجلاس اعضای وابسته سازمان جهانی جهانگردی در همدان می تواند آغازگر همکاری های طولانی ایران با این سازمان جهانی باشد.
عضو هیات رئیسه اجلاس جهانی گردشگری با اشاره به اینکه این نخستین بار است که دبیر کل سازمان جهانی گردشگری به ایران سفر می کند ادامه داد: ایران 16 عضو در سازمان جهانی گردشگری دارد که سه عضو آن یعنی، شرکت سیاحتی غار‌علیصدر، شهرداری همدان و مجموعه گردشگری گنجنامه از همدان هستند.
وی با بیان اینکه شرکت سیاحتی علیصدر تلاش زیادی برای میزبانی از این اجلاس انجام داد افزود: با این میزبانی ایران جایگاه خود را در گردشگری دنیا تثبیت می کند.
چهلمین اجلاس جهانی گردشگری از فردا دوشنبه21 آبان با حضور دبیر کل سازمان جهانی گردشگری و اعضای آن در سالن شهدای استانداری همدان آغاز می شود.

ایرنا

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار