همراه اول
16. آذر 1397 - 8:46   |   کد مطلب: 33818
مدیر کل میراث فرهنگی همدان خبر داد:
ورزشکاران به کمک رویداد" همدان 2018 "می آیند
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه رویداد همدان 2018 نیازمند تلبیغات در سطح وسیع است گفت: بر همین اساس نصب بیلبوردهای متعدد در سطح شهرها و مسیر تهران- ساوه ،به کارگیری لگوهای مرتبط بر روی پیراهن های ورزشکاران در تیم های ورزشی مختلف از مجموعه اقدامات در حوره تبلیغات می باشد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،علی مالمیر در گفتگوبا خبرنگار ما گفت:با اشاره به اینکه معرفی همدان در رویداد بزرگ  همدان2018 بستگی به خود ما دارد، عنوان کرد:در واقع  رویداد مذکور ظرفیت فوق العاده ای دارد که سقفی برای آن نمی توان تعیین کرد .

 

وی ادامه داد: بنابراین نمی توان گفت که به 100 رسیدیم و اینکه در کارهایی که در سطح استان انجام شده براساس شرایط و محدودیت ها عملکرد استان مثبت بوده است اما نمی توان گفت که جایی برای کار نمانده است .

 

علی مالمیر بیان داشت: تبلیغات و رسانه ملی و همچنین تهران و تبلیغات محیطی به گونه ای انجام شده است که در ایام عید 40 درصد از مسافرین موضوع همدان پایتخت گردشگری به گوششان خورده بود که این تاثیر تبلیغات محیطی در مدت زمان کوتاه است .

 

وی ادامه داد: در حوزه های مختلف برنامه های تبلیغی متعددی داشتیم و هم اکنون در حال عقد قرارداد با متروهای تهران در سامانه هستیم ، همچنین تبلیغات در محورهای مهم و پرتردد و راه آهن ها و ورودی های شهرها به خصوص در کلان شهرها و پل ها و مسیرهای پرتردد در دستور کار است .

 

مالمیر بیان داشت: ضمن نصب بیلبوردهای متعدد در سطح شهرها و مسیر تهران ساوه و لیبل ها و برچسب ها بر روی پیراهن های ورزشکاران در تیم های ورزشی مختلف از دیگر کارهای فرهنگی اداره میراث فرهنگی در حوره تبلیغات است .

 

وی تصریح کرد: تهیه و تدارک کتابچه ای پرمحتوا با بیان مناطق گردشگری استان همدان برای گردشگران خارجی تعبیه شده است .

 

نافع 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار