همراه اول
13. آبان 1397 - 11:18   |   کد مطلب: 34134
استقرار کرسی شهر جهانی ابن سینا در موسسه اکو
شهردار همدان با اشاره به عضویت شهرداری در سازمان جهانی گردشگری، از استقرار کرسی شهر جهانی ابن سینا در موسسه اکو در سازمان ملل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، عباس صوفی بعد از ظهر امروز در نشست خبری اجلاس جهانی گردشگری اظهار کرد: برگزاری این رویدادها فرصتی است تا بتوانیم ظرفیت‌های همدان را در جهان بشناسانیم زیرا ظرفیت‌های همدان در جهان بی‌نظیر است.

وی بیان کرد: متاسفانه تاکنون نتوانستیم ظرفیت‌های همدان را در سطوح ملی و بین‌المللی بشناسانیم و این اجلاس فرصت مغتنمی است.

شهردار همدان ادامه داد: طی چند روز اخیر با سفرای زیادی نشست‌های مختلفی داشتیم و از آنها دعوت کردیم که در همدان حضور یابند.

وی با بیان اینکه این اجلاس می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف و توسعه گردشگری یاری رساند، گفت: سازمان جهانی گردشگری تاکنون هیچ شهرداری را برای عضویت نپذیرفته بود که همدان به عنوان اولین شهرداری به این سازمان پیوسته است.

صوفی با بیان اینکه به زودی افتتاح مرکز توسعه همکاری بین‌المللی همدان را شاهد خواهیم بود، گفت: این موضوع می‌تواند در اشتغالزایی نیز اثرگذار باشد زیرا کارهای استقرار نمایندگی وزارت امور خارجه در همدان نیز در حال پیگیری است.

وی یادآور شد: به درخواست همدان قرار است کرسی شهر جهانی ابن سینا در موسسه اکو در سازمان ملل ایجاد شود.

فارس

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار