همراه اول
8. اسفند 1396 - 8:46   |   کد مطلب: 33505
مجموعه  توریستی گنج نامه همدان از قطب های مهم توریستی کشور
سعید ترابیان مدیر عامل مجتمع تفریحی توریستی گنج‌نامه در نشست با همدانی های مقیم تهران با محوریت معرفی همدان ۲۰۱۸ عنوان کرد ؛با مجتمع تفریحی توریستی گنج‌نامه توانسته ایم درصدی از جاذبه های انسان ساخت را در حوزه گردشگری به تصویر بکشانیم . در ۴ بخش توریستی ؛ اقامتی ؛ ورزشی و بخش درمانی توانسته ایم ۷۰ فرصت تفریحی را برای گردشگران ایجاد کنیم .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،سعید ترابیان مدیر عامل مجتمع تفریحی توریستی گنج‌نامه  در نشست با  همدانی های مقیم تهران با محوریت معرفی همدان ۲۰۱۸  عنوان کرد : آنروز که دهکده فرهنگی ورزشی توریستی گنج نامه  همدان درسال 1379 اقدام به ایجاد منطقه نمونه گردشگری در دامنه شمالی کوه های الوند نمود شاید کمتر کسی باور میکرد روزی در آینده نزدیک این مجموعه به عنوان یکی از اعضای اصلی سازمان جهانی جهانگردی حرف های بسیار برای گفتن داشته باشد.

 وی همچنین عنوان کرد :  این مجموعه در همان سالهای آغازین کار وقتی  موفق به اخذ مجوزهای لازم از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، صنایع دستی، سازمان تربیت بدنی و دریافت پروانه های ساختمانی کامل جهت ساخت حدود 18000 متر زیربنای مسقف شد  این مجموعه که به عنوان یکی از قویترین قطبهای گردشگری ایران و خاورمیانه مطرح شده و به عضویت سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) در آمد  و با ظرفیت روزانه 5000 نفر، قابلیت ارائه انواع خدمات فرهنگی، ورزشی، تفریحی و اقامتی را به گردشگران داخلی و خارجی دارا میباشد.

ترابیان افزود : با مجتمع تفریحی توریستی گنج‌نامه توانسته ایم درصدی از جاذبه های انسان ساخت را در حوزه گردشگری به تصویر بکشانیم . در ۴ بخش توریستی ؛ اقامتی ؛ ورزشی و بخش درمانی توانسته ایم ۷۰ فرصت تفریحی را برای گردشگران ایجاد کنیم .

وی گفت : ما در مقایسه با استان های مطرح در حوزه گردشگری چیزی کم نداریم اما  شاید هنوز نتوانسته ایم فرصت های گردشگری همدان را معرفی کنیم باید برای شناساندن همدان به دیگران به بهانه رویداد جهانی همدان ۲۰۱۸  بیش از پیش تلاش کنیم.

 

 

 

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار