همراه اول
30. تير 1395 - 10:39   |   کد مطلب: 27661
مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی
خط‌ونشان کرمانی‌ها برای حریفان با پیروز قاطع بر تهران
خط‌ونشان کرمانی‌ها برای حریفان با پیروز قاطع بر تهران
تیم هندبال پسران دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان توانست با نتیجه 29 بر 15 در یک بازی روان و تاکتیکی تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران را از پیش روی بردارد.

به گزارش همدان ورزش؛  در بازی چهار روز اول مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دو تیم کرمان و تهران به مصاف هم رفتند که یک دیدار زیبا و یک طرفه به کرمان توانست حریف پایتخت نشین خود را از مغلوب کند
تیم خوش‌دست و تاکتیکی کرمان از ابتدای مسابقه اول حساب خود را از سایر تیم‌ها جدا کرد و برای حریفان خط‌ونشان کشید. کرمانی‌ها که از چندین بازیکن ملی‌پوش و بازیکنان لیگ هندبال کشور سود می‌برند از ابتدای مسابقه تهران را در زمین خود محبوس کردند و در کمتر از 3 دقیقه اختلاف را به عدد 4 رساندند درحالی‌که هیچ توپی تور دروازه آنها را لمس نکرد.
نیمه اول مسابقه با حساب 14 بر 7 به سود تیم کرمان با پایان رسید. تهرانی‌ها نیز به‌هیچ‌وجه حریف دست‌وپا بسته‌ای نشان نمی‌دادند و اگر ضعف مفرط دروازه‌بان دوم آنها نبود که در غیاب دروازه‌بان اصلی مسئول حراست از دروازه تهران بود، شاید چنین نتیجه‌ای برای آنها رقم نمی‌خورد.
 دو تیم در نیمه دوم نیز با تمام قوا به میدان آمدند و خصوصاً تیم تهران بسیار باانگیزه نشان می‌داد، اما بازی منسجم و هماهنگ تیم کرمان مجال عرض‌اندام را از آنها می‌گرفت و این نیمه نیز همچون نیمه اول با اختلاف 7 امتیاز با نتیجه 15 بر 8 به سود کرمان پایان پذیرفت و درنهایت کرمان با نتیجه کوبنده 29 بر 15 فاتح این رقابت لقب گرفت.
مربی تیم کرمان که از نتیجه به‌دست آمده بسیار خوشحال به نظر می‌رسید تمرینات فشرده دو ماهه و بازی فکورانه شاگردانش را عامل اصلی ثبت این نتیجه بیان کرد و افزود: «تیم تهران نیز خیلی خوب و با برنامه ظاهر شد هرچند درنهایت نتیجه به نفع ما رقم خورد اما این امر چیزی از ارزش‌های تهرانی‌ها کم نمی‌کند»
مربی تیم تهران نیز نبود دروازه‌بان اصلی تیمش را عامل اصلی این شکست دانست و بیان داشت:«مدارک دروازه‌بان اصلی تیم ما دیر به‌دستمان رسید و مسئولان برگزاری مسابقات نیز اجازه بازی این بازیکن را   در این بازی صادر نکردند و همین امر سبب شد تا درون دروازه آسیب پذیر باشیم و در نهایت نیز نتیجه ای نه چندان جالب رقم خورد.»

دیدگاه شما

آخرین اخبار