همراه اول
31. تير 1395 - 10:07   |   کد مطلب: 27674
مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی کرمان، ارومیه را از پیش روی برداشت
تیم هندبال پسران دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان توانست با نتیجه 26 بر 20 در یک بازی جذاب و مهیج تیم دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه را از پیش روی بردارد.

به گزارش همدان ورزش؛ در بازی اول دور دوم مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد همدان  دو تیم کرمان و ارومیه به مصاف هم رفتند که یک دیدار زیبا وجذاب را رقم زدند.
. کرمانی ها که گام نخست را مقتدرانه برداشته بودند در این بازی نیز کاملا هجومی ظاهر شدند و سعی داشتند تا کنترل بازی را در دست بگیرند.
 از سوی بازیکنان ارومیه نیز بسیار با انگیزه و با برنامه وارد زمین شدند و خصوصا در نیمه نخست بازی پایاپای و درگیرانه ای را از خود به نمایش گذاشتند.
در این نیمه 22 گل از خط دروازه ها عبور کرد که سهم کرمان 12 گل بود و ارومیه ای نیز 10 گل را وارد دروازه حریف کردند.
 با شروع نیمه مربیان تیم ارومیه سعی در جبران مافات داشت که طی دو غافل گیری اختلافشان با کرمان به عدد 4 رسید و جبران اختلاف در مقابل تیم آماده کرمان سخت به نظر می رسید. دو تیم کاملا درگیرانه بازی می کردند و کوچکترین روزنه ای برای نفوذ حریف را بسته بودند.
 سرانجام این بازیکنان خطه کرمان بودند که نیمه دوم را نیز 14 بر 10 و در مجموع 26 بر 20 پیروز میدان شدند و راه صعود خود را به مرحله بعدی بازیها هموار نمودند.
مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی  با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان از ۲۸ تیرماه تا چهار مرداد برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار