همراه اول
30. تير 1395 - 9:26   |   کد مطلب: 27657
مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی برد نزدیک آذربایجان از مازندران در جدال حساس و دیدنی
تیم هندبال پسران دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی توانست با نتیجه 20 بر 17 در یک بازی حساس و نفس‌گیر تیم دانشگاه آزاد اسلامی مازندران را از پیش روی بردارد.

به گزارش همدان ورزش؛ در بازی دوم مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دو تیم تبریز و ساری به مصاف هم رفتند که یک دیدار تماشایی و نفسگیررا رقم زدند.
در نیمه نخست هر دوتیم در یک جدال برابر باهم پیش می‌رفتند که در دقایق آخر بازی این تیم تبریز بود که با جسارت بیشتر حمله کرد و نتیجه نیمه نخست را با حساب 10 بر 9 به نفع خود تغییر داد
در اوایل نیمه دوم هر دو تیم بااحتیاط و ترس از حریف به میدان آمدن پسران هندبال لیست مازندران به فکر جبران نتیجه بودند و تا اواسط نیمه دوم هم توانسته نتیجه بازی را عدد 15 برابر کنند اما از حمله بی¬محبا مازندرانی¬ها این پسران آذربایجان بودند که کمال بهره را بردند وتوانستند با چند ضد حمله نتیجه بازی را به نفع خود به‌پایان برساند
درنهایت این دیدار نفس‌گیر و مهیج تمیم دانشگاه آزاد تبریز توانست تیم خوش‌دست مازندران را با حساب 20 بر 17 شکست داده و به بازی‌های آینده امیدوارتر گردد.
  مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی  با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان از ۲۸ تیرماه تا چهار مرداد برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار