همراه اول
30. تير 1395 - 9:06   |   کد مطلب: 27656
مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی  برد شیرین اصفهان در برابر یزد
تیم هندبال پسران دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان توانست با نتیجه قاطع 23 بر 12 در برابر تیم دانشگاه آزاد اسلامی یزد به پیروزی برسد.

به گزارش همدان ورزش؛ در بازی نخست مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دو تیم اصفهان و یزد در نیمه نخست بازی نزدیک و پایاپای را به نمایش گذاشتند که تیم اصفهان با حداقل اختلاف و با نتیجه 10 بر 9 این نیمه را از آن خود کرد.
اما در 30 دقیقه دوم بازی ورق برگشت و اصفهانی‌ها موفق شدند تیم خوب و سخت‌کوش یزد را با نتیجه قاطع 13 بر 3 شکست داده و درمجموع با نتیجه 23 بر 12 به پیروزی برسد.
مربی اصفهان در پایان بازی ضمن ابراز رضایت از بازیکنان تیمش گفت: به تیم یکدست یزد تبریک می گویم، آنها در نیمه اول عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و بازیکنان کلیدی ما را از کار انداختند.
پرویز احسانی افزود: در نیمه دو با شناختی که از حریف و نقاط ضعف و قوت آنها پیدا کردیم موفق شدیم اختلاف امتیازمان را افزایش دهیم و درنهایت پیروز این دیدار گردیم
وی در پایان از میزبانی خوب واحد همدان تمجید کرد و افزود: میزبانی همدان خصوصاً در زمینه اسکان و امور رفاهی فوق‌العاده است و در مقایسه با شهرهای زیادی که به دلیل شرکت در مسابقات مختلف حضورداشته بهترین عملکرد از آن واحد همدان است.
سرپرست تیم یزد نیز با تبریک به تیم اصفهان گفت: تیم رقیب از چند بازیکنان ملی‌پوش بهره می‌برد و طبیعی است که ما نتوانستیم در نیمه دو بازیکنان قدرتمند این تیم را مهار کنیم.
امید ستوده افزود: تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های آتی با تمرکز و اعتمادبه‌نفس بیشتر به مصاف حریفان برویم و این شکست را جبران کنیم.
  مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی  با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان از ۲۸ تیرماه تا چهار مرداد برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار