همراه اول
31. تير 1395 - 10:05   |   کد مطلب: 27673
مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی تبریز خراسان جنوبی را از پیش روی برداشت
تیم هندبال پسران دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربیاجان شرقی توانست با نتیجه 22 بر 16 در یک دیدار نفس گیر تیم دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی را مغلوب خود سازد.

به گزارش همدان ورزش؛ در بازی سوم دور دوم مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد همدان  دو تیم آذربایجان شرقی و خراسان جنوبی به مصاف هم رفتند که تبریز توانست این تیم را از پیش روی بردارد.
مصاف دو تیم آذربایجان شرقی و خراسان جنوبی در حالی رقم می خورد که تبریزی ها برای صدرنشینی تلاش می کردند و خراسانی ها که با قرعه استراحت دور اول گام به این مسابقه می گذاردند باید گام اول را محکم بردارند.
 در حالی که در 5 دقیقه نخست بازی هر دو تیم یکدیگر را محک می زدند در ادامه تیم قدرتمند آذربایجان همچون بازی نخست به سرعت از حریف پیش افتاد و به مرور اختلاف امتیاز و حاشیه امنیت خود را نسبت به حریف بیشتر می کرد.
 از اواسط نیمه اول جوانان خراسان به خود آمدند و قدری از اختلاف امتیاز کاستند تا این نیمه با نتیجه 12 بر 8 به سود تبریز رقم بخورد.
در نیمه دوم هم جریان بازی تغییر چندانی نکرد و جز یک مورد مصدومیت نسبتا شدیدی که برای بازیکن خراسان جنوبی پیش آمد دو تیم بازی متعادل و پایاپای را از خود به نمایش گذاشتند که در نهایت تیم تبریز با نتیجه 22 بر 16 این بازی را از آن خود کرد.
منصور پاشایی مربی تیم تبریز درباره این بازی گفت:« 5 دقیقه نخست بازی متعادل بود در نتیجه ما با تغییر تاکتیک دست به ضد حمله های سرعتی زدیم که این حربه خوب پاسخ داد و توانستیم بر بازی مسلط شویم و اختلاف امتیازمان را با حریف بیشتر کنیم.»
وی افزود: «تیم حریف نیز بسیار پرتلاش نشان داد و بازی خوبی را انجام می داد، اما در نهایت تجربه بالای بازیکنان ما به کمکمان آمد و فاتح این دیدار شدیم.»
صمد عبدی مربی تیم خراسان جنوبی نیز گفت:« 3 نفر از بازیکنان اصلی ما در آخرین لحظات از حضور در مسابقات انصراف داد که این موضوع ضربه سنگینی به تیم ما زد و خصوصا در جناحین مشکلات بسیاری داشتیم.»
وی از گلر تیمش تمجید کرد و گفت: «اگر آمادگی دروازه بان تیم نبود چه بسا اختلاف نتیجه سنگین تر نیز می شد، چرا که در دقایقی از بازی ما دو بازیکن اخراجی 2 دقیقه به طور همزمان داشتیم ولی با کمک گلر و دفاع خوب اعضای تیم در این دقایق گلی را دریافت نکردیم.»

دیدگاه شما

آخرین اخبار