همراه اول
16. مرداد 1395 - 8:46   |   کد مطلب: 27807
فوتبال پایه استان تعطیل است

به گزارش همدان ورزش؛  کوروش قپانوری در یادداشتی آورد؛ فوتبال پایه استان تعطیل است.

این روزها شاهد قرعه کشی مسابقات فوتبال نونهالان استان با حضور چهار تیم همدانی ویک تیم از کبودراهنگ هستیم نکته قابل تامل قرعه کشی نونهالان  استان حضور یک تیم شهرستانی در این لیگ است لیگی که در زمان عباس صوفی با حضور نهاوند تویسرکان بهار ملایر رزن اسداباد نماینده همدان وکبودراهنگ وفامنین برگزار می شد .

حالا فقط برای فوتبالیست های نونهال  همدانی  به نام لیگ استان برگزار خواهدشدباید نام این لیگ را لیگ نونهالان همدان گذاشت نه استان.

در سالهای نه چندان دور هر شهرستانی لیگ داخلی داشت و قهرمان شهرستان  راهی لیگ استان می شد و برای تشویق باشگاهها مسابقات پایه رایگان یا نیم بها برگزار می شد این امر هم در حضور پر رنگ تیم ها در مسابقات بسیار موثر بود و بازیکنان بزرگی هم در دل این مسابقات پرورش می یافت .

اما چندسالی است که لیگ استان دیگر قانون گذشته را ندارد وهمدان چهار نماینده به تنهایی  دارد و شهرستانی ها مجبورند چندین نوبت برای برگزاری مسابقه به همدان سفر کنند که هرمسابقه در همدان نیاز به هزینه سنگین دارد ودر کنار هزینه  شانس قهرمانی انها هم به خاطر تعداد بالای تیم های همدانی کم می شود  شاید اصلی ترین دلیل تعطیلی فوتبال پایه  استان هزینه های بالایی است که هیئت فوتبال با بی برنامگی هایش روی دست باشگاه ها  می گذارد.  

طلب ورودی میلیونی برگزاری چندین بازی در همدان مقابل تیم های مرکز استان و ناتوانی مسولین هیات استان در برگزاری اصولی مسابقات  همه در کنار هم باعث تعطیلی فوتبال پایه استان شد است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار