همراه اول
24. آذر 1397 - 8:48   |   کد مطلب: 22367
شکست‌ناپذیری الوندی‌ها در همدان حفظ شد
تیم فوتبال دسته دومی الوند همدان با پیروزی ارزشمند برابر حریف بجنوردی خود توانست وضعیت نامساعدش را بهبود بخشد.

تیم فوتبال الوند در هفته دوازدهم لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور موفق شد، سومین پیروزی فصل خود را در همدان جشن بگیرد.

الوندی‌ها که شرایط پرفراز و نشیبی را در این فصل سپری کردند امشب توانستند برد ارزشمندی را برابر تیم قعرنشین گرند بجنورد به دست آورند و تا حدودی از شرایط بحرانی و خطر سقوط به لیگ پایین‌تر نجات یابند.

شاگردان منوچهر بیگم‌جانی که در این بازی با توجه به شرایط جدول به دنبال انتقام بازی رفت از تیم بجنوردی بودند برای فرار از منطقه خطر و رسیدن به میانه جدول راهی به جز پیروزی نداشتند.

در این بازی حجت‌الله للری، علی محمدی، فرهاد ادیب، مجید جلال‌پور، هومن یوسفیان، محسن خدابنده‌لو (1+90 رضا کاشفی)، شهرام کوثری (علی فتحی 79) مهرداد عزیزوند، امین رحیمی (68 حسن رخشنده)، روح‌الله فلاحی برای الوندی‌ها به میدان رفتند.

هرچند این بازی در هوای ابری آغاز شد و در اواسط نیمه نخست بارش برف کار را برای هر دو تیم سخت کرده بود اما در دقیقه 33 مصطفی قیصری بعد از چند فرصت مناسب گلزنی، نخستین گل بازی و تیمش را به ثمر رساند تا تیمش با خیال آسوده‌تری به رختکن برود.

در ابتدای نیمه دوم تیم بجنورد با حملات بیشتری به دنبال گل مساوی بود که در نهایت در دقیقه 50 موفق شد با اشتباه مدافعان الوند گل تساوی را وارد دروازه‌ الوندی‌ها کند.

این پایان کار نبود و الوندی‌ها برای انتقام بازی رفت و حفظ شکست‌ناپذیری خود در همدان دست به کار بزرگی زدند و با دو تعویضی که انجام دادند موفق شدند نبض بازی را در اختیار بگیرند.

گل برتری تیم الوند در دقیقه 81 توسط محسن خدا‌بنده‌لو و با حرکت ترکیبی بسیار زیبایی به ثمر رسید تا الوندی‌ها در خانه موفق به کسب سومین پیروزی خود شوند.

تیم الوند در 15 روز گذشته دچار اتفاقات زیادی شده بود که مهمترین آن تغییر مالکیت این باشگاه بود که بر اساس گفته‌های اعضای هیئت فوتبال استان این تیم به ناصر قره‌باغی واگذار شد تا وی جایگزین بهرام یدی به عنوان مالک الوند شود.

در پایان این بازی سیدمحمد عیوقیان رئیس هیئت فوتبال استان، مهدی بوجاریان دبیر هیئت، احمد استخری مسئول کمیته انضباطی هیئت و رضا جدی مدیر ورزشگاه شهید مفتح با حضور در رختکن تیم الوند پاداش‌های که توسط یک خیر ورزش‌دوست به تیم الوند تعلق گرفته بود به 18 بازیکن این تیم اهدا کردند.

در دیگر مسابقات گروه چهارم لیگ دسته دوم تیم‌های مدعی و بالانشین با باخت برابر حریفان خود وضعیت جالبی را در این گروه رقم زدند.

تیم مدعی و میلیاردی خونه به خونه مازندران در سمنان شکست سنگین سه بر یک را برابر تیم هف این شهر تجربه کرد.

تیم رده دومی بهمن شیراز هم در جویبار با حساب دو بر یک مغلوب حریف خود شهدای این شهر شد و تیم انتهای جدولی شهرداری دزفول در رشت با نتیجه چهار بر یک باخت سختی را از تیم سپیدرود متحمل شد.

در این هفته شهرداری زنجان با قرعه استراحت مواجه شد تا تنور رقابت‌ها در این گروه داغ‌تر از قبل شود.

تا پایان هفته دوازدهم لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران و در گروه چهارم تیم فوتبال الوند با کسب 13 امتیاز و فقط به دلیل تفاضل گل پایین‌تر در رده هفتم قرار گرفته است.

در هفته سیزدهم تیم فوتبال الوند با سفر طولانی را به شیراز داشته باشد و روز شنبه 20 دی‌ ماه از ساعت 14 برابر تیم بهمن در ورزشگاه حافظیه به میدان برود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار