همراه اول
5. دى 1397 - 9:11   |   کد مطلب: 34268
آخرین ساعات اردو برای 4+2 ملی پوش مغموم
بازیکنان تیم ملی که امروز بعد از ظهر آزادباش بودند ساعات متفاوتی را تجربه کردند، اما آنهایی که خط خورده بودند از اتاق شان بیرون نیامدند. این تجربه ایست که هرچه از تلخی اش بگوییم کم است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، به نقل از  "ورزش سه"،حتی اگر از هتل محل اقامت خبرنگاران تا هتل محل اقامت تیم ملی راهی نباشد، اما تمام سوراخ سمبه های هتل برای روزنامه نگارهای حاضر در قطر که اخبار تیم ملی را پوشش می دهند، بسته است. اما حالا خیلی سال بعد از آن وقت هایی است که اخبار رسمی و حاشیه ای فوتبال شنبه به شنبه در هفته نامه های کیهان ورزشی و دنیای فوتبال منتشر می شد، بنابراین خبرنگاران از تلاش خود برای گرفتن اخبار موثق دست بر نمی دارند.

 

آن ها چه از دوحه و چه از تهران هریک بازیکنی را نشان کرده و درباره ادامه کار آن ها در تیم ملی سوال می کنند. امروز بعد از ظهر بود که به ما خبر رسید که به بازیکنان حاضر در اردو گفته شده که کدامشان از لیست خط خورده و کدام در اردو باقی خواهد ماند. اتفاقی که باید موعدش از راه می رسید، اتفاقی که کارلوس کی روش را بی خواب کرده تا از بین 28-9 نفر حاضر در اردو یک لیست 23 نفره نهایی را برای جام ملت های آسیا 2019 انتخاب کند.

 

در خبرهای اولیه ای که از هتل تیم ملی به محل استقرار خبرنگاران می رسد، خط خوردن یک دروازه بان قطعی می شود. سپس یک هافبک دفاعی از بین هافبک دفاعی های حاضر در اردو و کمی بعد یک مهاجم. این اسامی پس از آن بین ما دهان به دهان شده که سعید عزت اللهی به عنوان غایب بزرگ قطعا اردوی تیم ملی را ترک خواهد کرد. ستاره ای که می توانست در جام ملت ها به روند موفقیت آمیز خود در پیراهن تیم ملی ادامه بدهد اما این بار شانس با او یاری نکرد تا یکی از مهره های اصلی تیم ملی در جام ملت های آسیا جای خود را به چهره هایی بدهد که البته از همین باقی  مانده ها هم یک نفر خط خورده و اولین نفری است که نامش بین خبرنگاران می چرخد. بازیکنی که دقایقی پیش هم با انتشار پستی در اینستاگرام به نوعی صحت شایعات را تائید کرد.

 

اما خبرسازترین خط خورده تیم ملی از خط دفاعی خواهد بود؛ بازیکنی که البته احتمالا پشت گرمی چندانی در بین هواداران و خبرنگاران نخواهد داشت. همچنین همه منتظرند ببینند که از بین مهاجمان تیم ملی کدام یک خط می خورند که شانس (بدشانسی )یک بازیکن که دیروز هم در ترکیب تیم ملی حضور داشت ، بیش از بقیه است. در این بین حضور نیافتن صادق محرمی و کاوه رضایی در اردو نیز به منزله پایان کارشان در تیم ملی است. تیم ملی ای که سرمربی اش دو(شاید) وینگر مصدومش را نیز به امارات می برد تا با ادامه تمرینات و فیزیوتراپی و کارهای بندی این دو را حداقل به دور دوم تورنمنت برسانند(اگرچه شاید یکی از این دو خط بخورند) .نکته جالب (تا این لحظه) احتمالا ادامه کار همه کاپیتان ها و بانجربه های تیم ملی در اردوی  قطر و امارات  در گمانه زنی های اولیه است. 

 

از بین 29 بازیکن حاضر در اردو شش نفر باید خط بخورند. یک مهاجم نوک، یک هافبک دفاعی، یک مدافع و یک دروازه بان به اضافه سعید عزت اللهی و بازیکن دیگر که با این خط خورده ها کاروان تیم ملی خود را آماده بازی قطر و سپس حضور در جام ملت ها خواهد کرد.فهرست نهایی تیم ملی فردا منتشر می شود و تا آن زمان حتی شایعات موثق را هم نباید منتشر کرد. این احترامی است که باید به تصمیم کی روش گذاشت و افکاری که ممکن است در لحظه آخر تغییر کند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار