همراه اول
5. تير 1395 - 9:39   |   کد مطلب: 27407
هشدار به آنان که برای زدن ریشه تیم شهرداری تیشه برداشته اند
بعد از نابودی پاس و الوند اجازه ضربه زدن به همه دلخوشی فوتبال همدان را به شما نمی دهیم.

به گزار ش همدان ورزش؛ باید بپذیریم که این روزها برخلاف گذشته و ورود افراد سیاسی و همچنین نا بلد و بی تجربه در عرصه فوتبال به خصوص مدیریت فوتبالی سبب شده تا این ورزش پرمخاطب دنیا به بیراهه رفته و از اقبال حداقلی فوتبالدوستان برخوردار باشد به خصوص در استان همدان که سپردن سکان فوتبالی اش به افراد کم تجربه و گاها بی تجربه سبب شد تا عاقبتش دو بار سقوط تاریخی و تلخ پاس و الوند، انحلال فوتسال علیصدر و ... باشیم.
در واقع نتایج تاسفبار تیم های پاس و الوند خیل عظیمی از جوانان را از استادیوم های همدان دور کرد. ورود افراد ناکارآمد و غیرفوتبالی به هیات مدیره باشگاهههای مطرح استان به نابودی فوتبال باشگاهی در همدان انجامید و برخی تصمیم گیریهای سلیقه ای و غیر کارشناسی آسیب جبران ناپذیری به پیکره این ورزش پرطرفدار در همدان وارد آورد و چه پولها و بودجه های بی حساب و کتابی که در این آشفته بازار دود شد و نشاگی و سرخوشی فرصت طلبان را به همره داشت .
اما در روزهای سیاه فوتبال همدان تیم شهرداری با اتکا به بازیکنان بومی، مربی جوان، بادانش و با اخلاق خود، هادی گلمحمدی، و تحت تظارت شهرداری کاردان و بومی و اعضای محترم شورای شهر، با آگاهی از آنچه که در حال وقوع در فوتبال همدان است به سختی برخلاف جریان حاکم بر فوتبال استان شنا کرد و با صعود به لیگ دو به همه دلخوشی فوتبال دوستان همدانی تبدیل شد.
 با این حال اتفاقات رخ داده در چند وقت اخیر و شایعاتی که حول این باشگاه به گوش می رسد، از جمله ادغام این تیم با تیم پاس و همچنین قطع همکاری با هادی گلمحمدی از سرمربیگری شهرداری حاکی از آن است که دو جریان مهم برای آسیب رساندن به مکتب جدید فوتبال همدان آستینها را بالا زده اند.
جریان اول متشکل از همان افرادی است که پاس و الوند را به ورطه نابودی کشاندند و امروز تیشه خود را برای ضربه زدن به ریشه تیم شهرداری بلند کرده اند و جریان دوم شامل چسبیده های بی کارنامه فوتبال همدان است که همواره به دنبال سهم خواهی از موفقیت تیم های استانند و بی تردید توصیفی بهتر از این بیت سعدی شیرازی نمی توان برای آنها پیدا کرد.
گر برانی نرود، ور برود بازآید     ناگزیر است مگس دکه حلوایی را
  درحالی در چند روز اخیر سخن از عدم ادامه همکاری با هادی گلمحمدی از سرمربیگری تیم شهرداری به گوش می رسد که این مربی با آتیه با توفیقات پیاپی خود در عرصه فوتبال باشگاهی و پایه همدان  به نماد مربیان استان بدل گشته است. پیشکسوتان دلسوز فوتبال همدان، اعضای هیات فوتبال، هوادارن و خبرنگاران ورزشی استان بارها در صحبت ها و تحلیلهای خود لب به تحسین دانش فنی و از آن مهمتر مرام و اخلاق این مربی جوان گشوده اند.
گلمحمدی با بها دادن به جوانان همدانی،  به خرج دادن دقت و وسواس بسیار در بستن قراداد با بازیکنان و همچنین با بهره بردن از دانش روز فوتبال عرصه را بر دلالان و بدخواهان فوتبال همدان که سالها در دیگر تیم های استان جولان می دادند تنگ کرده است  و حالا این موریانه ها برای تلافی و ضربه زدن به تیم شهرداری به این نهال نوثای فوتبال استان هجوم آورده اند .
 اما باید از آنها پرسید با کدام استدلال فنی به دنبال قطع همکاری هادی گلمحمدی هستید و نیز باید به آنها گفت؛ بدانید و آکاه باشید شهردار بومی همدان برخلاف برخی مسوولان غیر بومی استان به شهر  خود تعصب دارد و اجازه نخواهد داد پروسه ای که در تیم های الوند و پاس اجرا کردید در تیم شهرداری نیز عملی شود.
از سوی دیگر اعضای شورای شهر همدان  و در راس ایشان رییس جانباز شورای شهر همدان هم که با رای مردم بر این مسند نشسته اند با اهالی شهر و جوانان علاقمند به فوتبال مراوده دارند و خوب می دانند جوانان و طرفداران فوتبال در دو سال اخیر چه تعصبی نسبت به این تیم و مربی و بازیکنان بومی اش پیدا کرده اند؛ پس به موریانه های فوتبال همدان و همچنین افرادی که چشم دیدن حضور جوانان در استادیوم ها را ندارند و به دنبال سوق دادن آنها به سوی جریانات انحرافی هستند هشدار می دهیم اگر از این سنگ اندازی ها برای ضربه زدن به تیم شهرداری و هادی گلمحمدی دست برندارید، ورزشی نویسان همدانی سکوت نخواهند کرد و با شفافیت بیشتری اقدامات خصمانه شما را برای فوتبال دوستان همدانی شرح خواهند داد؛ علاقمندانی که پس از سقوط پاس به شدت به دنبال مقصران این ناکامی بزرگ می گردند.

محمد حسامی خبرنگار ورزشی و بازیکن سابق فوتبال همدان

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار