همراه اول
27. آبان 1397 - 8:46   |   کد مطلب: 34156
با حلواحلوا دهان شیرین نمی‌شود
درجا زدن شهرداری و لاپوشانی فردگرایان!
درجا زدن شهرداری و لاپوشانی فردگرایان!
تیم فوتبال شهرداری همدان در یک دیدار خانگی در چارچوب هفته نهم لیگ دسته دوم برابر فولادنوین اهواز به یک پیروزی ناپلئونی دست یافت، بردی که برای جداکردن این تیم از جمع فانوس‌به‌دست‌های گروه نخست لیگ دو کافی نبود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، تیم فوتبال شهرداری روز گذشته و در جریان هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال ایران با نتیجه دو بر یک از سد تیم فولادنوین اهواز گذشت تا بعد از سه شکست متوالی، به یک پیروزی خانگی دست پیدا کند. سه امتیازی که برای جداکردن این تیم از ناحیه خطر و از جمع تیم‌های فانوس به دست به هیچ عنوان کافی نبود و شاگردان بابک صمدیان همچنان اوضاعی برزخی و نگران‌کننده در جدول رده‌بندی دارند.

این تیم در سه بازی قبلی خود برابر خوشه طلایی ساوه، داماش گیلان و شهرداری بم شکست خورده بود و قبل از آن هم در هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال برابر کاسپین قزوین و در هفته سوم برابر سردار بوکان متوقف شده بود. آخرین برد این تیم برابر استقلال اهواز در هفته دوم برمی‌گشت و گویا شهرداری‌چی‌ها نزدیک به دو ماه زمان لازم داشتند تا دوباره به یک تیم اهوازی خورده و طعم پیروزی را بچشند.

اگر قرار باشد شهرداری هر دو ماه یک‌بار سه امتیاز به حساب خود واریز کند، بهتر است نماینده استان را از همین حالا گزینه جدی سقوط بدانیم و اگر قرار نیست مسوولان شهرداری به‌دنبال تغییر و دادن شوک به تیم خود باشند، حال و روز شهرداری همانی است که ظرف این 9 هفته شاهد بوده‌ایم.

تیمی که در هر بازی به‌طور میانگین کمتر از 89 صدم امتیاز می‌گیرد، تیمی که در 9 بازی فقط چهار گل می‌زند و هفت بار گل می‌خورد، طبیعتا یک جای کارش می‌لنگد و وقتی آن تیم شهرداری‌ای باشد که به قول شهردار همدان «در هیچ کجای کشور امکانات و تجهیزاتی که در اختیار پاس و شهرداری قرار گرفته، وجود ندارد و حتی خیلی از تیم‌های لیگ برتر و دسته اولی هم این امکانات نظیر محل اسکان، چمن رایگان، استخر و سایر زیرساخت‌ها را ندارند»، باید مشکل تیم بابک صمدیان را حول محور «مسائل فنی» جست‌وجو کرد نه مشکلات مالی و کمبود امکانات و از این دست بهانه‌های فوتبالی.

ماجرا برای شهرداری همدان وقتی بدتر می‌شود که این تیم یازدهم جدولی یک بازی بیشتر از دو تیم دوازدهم و سیزدهم جدول رده‌بندی دارد و از سردار بوکان رده دهمی هم یک بازی بیشتر انجام داده است. نکته جالب اینکه تیم‌های بالاتر مثل استقلال و همین فولادنوین اهواز یک یا دو بازی کمتر از شهرداری دارند و همین موضوع می‌تواند شکافی که در جدول میان شهرداری و تیم‌های بالاتر انداخته را بیشتر هم بکند.

حالا و در این آشفته‌بازاری که گریبان یکی از دو نماینده استان در لیگ دسته دوم را گرفته، شاهد تاکتیک قابل پیش‌بینی «لاپوشانی» برخی «فردگرایان» هستیم که درجا زدن شهرداری را امری عادی جلوه می‌دهند و یک پیروزی خانگی را که بعد از دوماه به‌دست آمده چنان در بوق و کرنا می‌کنند که انگار قرمزپوشان شهرداری از فرش به عرش رسیده‌اند.

یادمان نرود که با حلواحلوا دهان شیرین نمی‌شود و بهتر است کمی واقعیات را هم در نظر بگیریم. شهرداری امسال حال خوبی ندارد و این بر هیچکس پوشیده نیست.

ای‌کاش مسوولان شهرداری علاج واقعه را قبل از وقوع کرده و همین امروز برای تیم خود نسخه‌ای شفابخش تجویز کنند تا فرداروزی که دیر شد تیمشان در باتلاق مشکلات بیش از این دست و پا نزند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار