همراه اول
5. بهمن 1394 - 9:36   |   کد مطلب: 21733
هتل باباطاهر میزبان الوندی‌ها شد/ اعلام ترکیب الوند برای بازی شیراز
تیم فوتبال الوند همدان آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از بازی حساس برابر تیم بهمن شیراز برگزار کرد.

هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه کشور با برگزاری چند بازی در نقاط مختلف کشور پیگیری خواهد شد که در یکی از این بازی‌ها تیم الوند از تیم رده دومی بهمن شیراز پذیرایی می‌کند.

بعد از ظهر امروز تیم الوند آخرین تمرین خود را پیش از این بازی در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مفتح زیر نظر کادر فنی برگزار کرد.

در این تمرین شاگردان منوچهر بیگم‌جانی به مرور تاکتیک پرداختند تا ضمن عرق‌گیری با آمادگی بیشتر برای بازی حساس فردا برابر میهمان شیرازی خود به میدان بروند.

نشاط و شادابی بازیکنان الوند در تمرین امروز بسیار مشهود بود و با توجه به نتایج سه هفته گذشته این تیم که هنوز موفق به پیروزی نشده‌اند برای پیروزی در بازی فردا، ابراز آمادگی کردند.

در پایان تمرین امروز ترکیب 18 نفره الوند برای رویارویی با تیم بهمن شیراز مشخص شد که بر این اساس حجت‌الله للری، علیرضا کرمی، امید خورج، مجید جلال‌پور، ایرج خدایاری، علی محمدی، هومن یوسفیان، حامد میرزایی، روح‌الله فلاح، امیر محمدی، محسن لطفی، علی فتحی‌کمیل، مهرداد عزیزوند، محسن خدابنده‌لو، شهرام کوثری، مصطفی قیصری، امین رحیمی و داوود عنبریان 18 بازیکنی بودند که برای بازی بهمن شیراز به اردو فراخوانده شده‌اند.

بازیکنان اعلام شده قرار است امشب ساعت 19:30 در هتل بین‌المللی باباطاهر همدان خود را به سرپرست تیم معرفی کنند.

از ابتدای فصل شهرام شیروانی مدیرعامل گروه هتل‌های بین‌المللی باباطاهر همکاری خوبی با مسئولان تیم الوند داشته و با تقبل بخشی از هزینه‌های اقامت و اسکان این تیم در هتل‌های شهرهای مختلف به عنوان یکی از حامیان مالی الوندی‌ها محسوب می‌شود.

این نخستین بار است که تیم الوند در هتل باباطاهر اردو می‌زند که مسئولان تیم الوند ابراز امیدواری کردند با فراهم کردن شرایط لازم زمینه کسب نخستین پیروزی تیم‌شان به دست آید.

از اردوی تیم فوتبال الوند اخباری به گوش می‌رسد که مشکلات مالی این تیم حل شده و به زودی مدیرعامل و مالک باشگاه نسبت به پرداخت نخستین قسط بازیکنان و اعضای کادر فنی اقدام خواهند کرد.

تا پایان هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران، الوند تنها نماینده همدانی‌ها در این رقابت‌ها با کسب دو امتیاز در رده هفتم جدول گروه خود قرار گرفته است.

 

در چارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ دسته دوم روز دوشنبه 5 آبان‌ماه از ساعت 15 تیم فوتبال الوند از تیم مدعی و رده دومی بهمن شیراز در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مفتح پذیرایی خواهد کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار