همراه اول
22. اسفند 1397 - 9:06   |   کد مطلب: 34219
رئیس شورای اسلامی شهر همدان تأکید کرد:
ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت مشاوران در مدیریت شهری
رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: بهره گیری از ظرفیت مشاوران حوزه مدیریت شهری بر اساس تحولات روبه افزایش جامعه شهری و به منظور همراهی با شرایط مدرن امروز، ضرورتی انکارناپذیر است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، کامران گردان در سرکشی و بازدید از مرکز مشاورین شهرداری همدان، بر ضرورت توسعه فرهنگ مشاوره و استفاده از کارشناسان متخصص تأکید کرد و افزود: این مرکز مشاوره، تنفس‌گاه انسانی مدیریت شهری محسوب می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گفته وی، نیروهای انسانی هر نهاد و سازمانی از بهترین و اساسی ترین سرمایه های آن مجموعه به شمار میروند که انتظار میرود مدیران شهرداری به ویژه شهردار همدان از توانایی و تجربه آنها حداکثر بهره برداری را داشته باشد.

رئیس شورای شهر همدان با تأکید بر اینکه در مرکز مشاوره شهرداری همدان مدیران خبره مشغول به خدمت رسانی به شهر و شهروندان هستند، اضافه کرد: می بایست از ظرفیت این افراد برای صرفه جویی در وقت، انرژی و کاهش هزینه در شهر بهره‌مند شویم.

گردان معتقد است: برای حفظ تجارب و داشته‌های شهری باید از افرادی گه دارای پست های مدیریتی و آموزش دیده در بدنه مدیریت شهری هستند، بهره لازم را ببریم.

وی همچنین گفت: شرایط مراکز مشاوره‌ای گویای این است که  فعالانه می‌تواند بر فضای مدیریت شهری و تصمیم‌سازی‌ها نقش‌آفرینی کنند.

گردان اظهار کرد: با وجود آنکه مدیریت شهری هر روز با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند؛ اما هنوز خود را بی‌نیاز از مشاوره و آموزش نمیداند.

رئیس شورای شهر همدان در پایان سخنانش گفت: با وجود دغدغه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهرداری همدان و نیازی که جامعه برای روبرو شدن با مشکلات شهری احساس می‌کند و حساسیت‌هایی که برای آینده شهر و تجهیز آن وجود دارد، توجه به مشاوره یک ضرورت است که باید سیاست‌گذاران شهری آن را مورد توجه قرار دهند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار