همراه اول
28. آذر 1395 - 9:19   |   کد مطلب: 29310
سنگنوردی جام فجر/ بانوان مدال آور کشور مشخص شدند
مدال آوران رده های سنی مختلف مسابقات سنگنوردی بانوان جام فجر شنبه شب گذشته به میزبانی سالن فرهاد همدان معرفی شدند.

به گزارش همدان ورزش؛ در این دوره از مسابقات و در رده سنی بزرگسالان (Overall) الناز رکابی از باشگاه داوودی تهران عنوان قهرمانی را کسب کرد، فرناز اسماعیل زاده از تیم طبیعت دوست پارسیان فارس دوم شد و سیما سلطانی از تیم زنجان در جایگاه سوم قرار گرفت.
همچنین در رده سنی جوانان (Overall) مینا آرامیده از زنجان عنوان قهرمانی را به دست آورد، سیده افسانه میراحمدی از تیم چهارمحال و بختیاری دوم شد و ساحل مایلی فریدنی از اصفهان بر سکوی سوم ایستاد.
در رده سنی نوجوانان (Overall) محیا دارابیان از تیم زنجام مقام نخست را به دست آورد، شقایق اسکندری از تیم طبیعت دوست پارسیان فارس دوم شد و راحیل رمضانی از تیم همدان عنوان سوم را کسب کرد.
این نفرات در مجموع امتیازهای سه ماده سرطناب، بولدرینگ و سرعت حایز رتبه های برتر شدند.
الناز رکابی سنگنورد زنجانی باشگاه داوودی تهران به عنوان قهرمان قهرمانان این دوره از رقابت ها معرفی شد. این سنگنورد در هر سه ماده سرطناب، بولدرینگ و سرعت مدال طلا کسب کرد.
هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی به داوران و دست اندرکاران برگزاری این رقابت ها سوغات همدان اهدا کرد.
هفدهمین دوره رقابت های سنگنوردی جام فجر در بخش دختران، گرامیداشت میلاد مسعود حضرت محمد (ص)، هفته وحدت و سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بخش پسران که از پنجشنبه گذشته به میزبانی همدان آغاز شده بود، شنبه شب گذشته در همدان به پایان رسید.

دیدگاه شما

آخرین اخبار