همراه اول
4. آبان 1395 - 8:35   |   کد مطلب: 28733
اعزام  دو نماینده از ایران به مسابقات جوانان جهان بعد از 43 سال
محمدرضا پوریا افزود: برای اولین بار پس از ۴۳ سال دو نفر از ایران را به مسابقات جهانی بدمینتون در اسپانیا اعزام خواهیم کرد که یکی از این نفرات امیر جباری بدمینتون باز خوب همدانی است.

به گزارش همدان ورزش؛ رئیس فدراسیون بدمینتون در مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون استان همدان گفت: امروزه با توجه به مشکلات مالی کشور کار در هیئت های استانی بسیار سخت تر شده و امیدوارم آقای برقعی که بالاترین آرا انتخاب شدند در هیات بدمینتون استان موفق باشند.
وی عنوان کرد: بدمینتون همدان نیز از قبل دارای استعداد و قهرمانان خوبی بوده و باید نظیر امیر جباری چندین نفر در همدان وجود داشته باشد.
محمدرضا پوریا ادامه داد: فدراسیون به دنبال استعدادیابی است و در یکسال اخیر نیز استعدادهای خوبی در کشور شناسایی کرده ایم و از رئیس هیئت جدید می خواهم توجه ویژه ای به شهرستان‌ها جهت استعدادیابی داشته باشد.
وی افزود: برای اولین بار پس از ۴۳ سال دو نفر از ایران را به مسابقات جهانی بدمینتون در اسپانیا اعزام خواهیم کرد که یکی از این نفرات امیر جباری بدمینتون باز خوب همدانی است.
رئیس فدراسیون بدمینتون افزود: بعد از این مسابقات این نفرات به مسابقات نپال اعزام خواهند شد. ما به دنبال این هستیم برای کسب تجربه بیشتر بدمینتون بازان خود را به مسابقات برون‌مرزی اعزام کنیم.
وی بابیان اینکه بدمینتون ایران رشد داشته است، بیان کرد: مربیان ما در آسیا رشد خوبی ازنظر فنی داشته‌اند و ما دیگر نباید از کشورهای جنوب و شرق آسیا هراسی داشته باشیم.
در این مجمع انتخاباتی رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان، محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون، علی ضمیری کامل معاون توسعه امور ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع حضور داشتند که در پایان رأی‌گیری «کاظم برقعی» با کسب ۱۷ رأی از ۱۷ رأی مأخوذه به‌عنوان رئیس هیئت بدمینتون استان همدان انتخاب شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار