همراه اول
6. فروردين 1396 - 10:29   |   کد مطلب: 21885
مسابقات قهرمانی بدمینتون در همدان برگزار شد/ اعزام نفرات برتر به مسابقات کشوری
رئیس هیئت بدمینتون استان همدان گفت: مسابقات قهرمانی استان در رده سنی نوجوانان و جوانان در همدان برگزار شد که نفرات برتر به مسابقات قهرمانی کشوری اعزام خواهند شد.

سهوالدین حمیدی در گفتگو با خبرنگار ما در همدان با اشاره برگزاری مسابقات قهرمانی استان اظهار داشت: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی جوانان و نوجوانان به دو صورت تیمی و انفرادی برگزار شد.

وی افزود: در بخش تیمی پسران و در رده سنی نوجوانان دو تیم همدان و ملایر در این مسابقات شرکت داشتند که نوجوانان ملایر در رتبه اول و همدانی ها در رتبه دوم قرار گرفتند.

وی گفت: همچنین در رده سنی جوانان تیم همدان در رتبه اول و تیم ملایر در رتبه دوم قرار گرفت و در مجموع ۲۸ نفر در این مسابقات شرکت کردند.

رئیس هیئت بدمینتون استان همدان با اشاره به بخش دختران گفت: در این بخش چهار تیم همدان، ملایر، نهاوند و اسدآباد به صورت انفرادی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

حمیدی عنوان کرد: نفرات برتر این مسابقات ۲۶ تا ۲۹ آبان ماه در بخش پسران و رده سنی نوجوانان و ۲۹ تا یکم آذر در بخش پسران و رده سنی جوانان به مسابقات کشوری در سمنان اعزام خواهند شد و دختران بدمینتون باز نیز برای انجام مسابقات به تهران اعزام می شوند.

وی با اشاره به پیشرفت این ورزش در استان گفت: در سال های گذشته بدمینتون همدان رشد قابل ملاحظه داشته و در ارزشیابی های فدراسیون برای اولین بار هیئت همدان در جایگاه ۱۳ کشور قرار گرفت که این برای بدمینتون استان افتخار است.

رئیس هیئت بدمینتون استان همدان عنوان کرد: در این بین فعالیت شهرستان ها نیز بسیار خوب بوده و در حال حاضر ملایر، نهاوند، فامنین، اسدآباد، بهار، مریانج و رزن از شهرستان های فعال در رشته بدمینتون هستند و به طور قطع استفاده از پتانسیل شهرستان ها به رشد و ارتقا جایگاه استان بسیار کمک خواهد کرد.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار