همراه اول
6. فروردين 1396 - 9:56   |   کد مطلب: 21883
نداشتن سالن اختصاصی هندبال مانع برگزاری مسابقات استانی در همدان شده است
رئیس هیئت هندبال استان همدان گفت: چند سالی است که سالن اختصاصی در اختیار هیئت هندبال قرار نمی گیرد و این مسئله مانع برگزاری مسابقات استانی شده است.

مجید مشایخی پور در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به فعالیت هندبال استان همدان اظهار داشت: به علت اینکه چند سالی است سالن ورزشی اختصاصی در اختیار نداریم نمی توانیم تعداد زیادی را استعدادیابی کنیم.

وی افزود: نداشتن سالن اختصاصی باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی شده و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز دلیل خاصی برای اینکه سالنی در اختیار ما قرار نداده اند ندارند درحالیکه تمام رشته های ورزشی سالن اختصاصی دارند اما سالن ما را گرفته اند و در اختیار رشته های دیگر گذاشته اند.

رئیس هیئت هندبال استان همدان با بیان اینکه قول هایی در زمینه سالن به ما داده اند، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان قول داده برای سال ۹۴ سالن در اختیار هیئت هندبال استان قرار گیرد.

مشایخی پور با بیان اینکه البته سه چهار سالی است که به ما این قول را می دهند و سالنی در اختیار ما قرار نمی دهند، گفت: اما باید منتظر باشیم و ببینیم که این دفعه سالن در اختیار هیئت هندبال قرار خواهند داد یا خیر؟

هندبال

رئیس هیئت هندبال استان همدان با اشاره به فعالیت شهرستان های استان همدان گفت: رزن و کبودرآهنگ از شهرستان های فعال در این رشته هستند البته سایر شهرستان های همدان نیز فعال هستند اما نبود سالن در مرکز استان تاثیر خود را بر روی هیئت های شهرستان ها نیز گذاشته است.

وی یادآور شد: همین که در مرکز استان سالن اختصاصی نداریم تاثیر منفی بر روی شهرستان های استان گذاشته چراکه نمی توانیم مسابقات استانی را برگزار و استعدادها و نفرات خود را در هیئت های شهرستانی شناسایی کنیم.

رئیس هیئت هندبال استان همدان درباره مربیان و داوران استان بیان کرد: آمار دقیقی در زمینه تعداد مربیان و داوران استان نداریم چون تعداد زیادی به طور مقطعی فعالیت می کنند و تعدادی هم اصلا فعالیتی ندارند.

وی با بیان اینکه بانوان هندبالیست استان همدان ظرفیت بالایی دارند، گفت: بانوان هندبالیست همدانی جزو ۱۰ استان برتر هندبالیست کشور هستند.

مشکلات در زمینه تمرین باعث لطمه زدن به بانوان نیز شده است

مشایخی پور افزود: در سنین نوجوانان و جوانان بانوان همدانی فعالیت خوبی دارند اما مشکلات در زمینه تمرین باعث لطمه زدن به بانوان نیز شده است.

رئیس هیئت هندبال استان همدان با اشاره به محل تمرین هندبالیست های همدانی بیان کرد: سالن ورزشی ابن سینا را سه جلسه در هفته در اختیار هیئت قرار داده اند که متاسفانه از این سه جلسه حداقل یک جلسه آن به دلایل مختلف لغو می شود چون هر روز در سالن ابن سینا مراسمی در حال برگزاری است.

مشایخی پور با بیان اینکه ورزش هندبال رشته گسترده و پرطرفداری است گفت: سالن های ورزشی در چند سالن گذشته منبع درآمد هیئت های ورزشی استان بوده که ما چهار سال از این مسئله دورافتاده ایم.

رئیس هیئت هندبال استان همدان عنوان کرد: متاسفانه بودجه ای برای اعزام هندبالیست های خود به مسابقات نداریم و از اداره کل ورزش و جوانان استان می خواهیم که سالن اختصاصی را در اختیار هیئت هندبال استان قرار دهد.  

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار