همراه اول
10. اسفند 1394 - 8:24   |   کد مطلب: 26616
درخشیدن همدانی ها  در فدراسیون های پینگ پنگ و بوکس
حمدالله چاروسایی گفت: همدانی ها در سال های اخیر توانسته اند با حضور در فدراسیون های ورزشی موفقیت های زیادی را عاید استان کنند و اخیرا نیز سه همدانی در فدراسیون های پینگ پنگ و بوکس صاحب جایگاه شدند.

به گزارش همدان ورزش؛ مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان با اعلام این خبر گفت: ورزشکاران و مربیان همدانی در سال های اخیر توانسته اند با حضور در عرصه های مختلف بین المللی و با پشت سر گذاشتن رقبای بزرگی خود را در رنکینگ های کشوری و حتی بین المللی صاحب عنوان و مقام کنند .
وی افزود: در حال حاضر سید عادل و امیر برقعی در کرسی های جهانی و کشوری تنیس جایگاه خوبی را تصاحب کرده اند و در فدراسیون وزنه برداری نیز منوچهر رضاخانی به عنوان مسئول کمیته داوران فعالیت می کند.
حمدالله چاروسایی بیان داشت: همدانی ها در سال های اخیر توانسته اند با حضور در فدراسیون های ورزشی موفقیت های زیادی را عاید استان کنند و اخیرا نیز سه همدانی در فدراسیون های پینگ پنگ و بوکس صاحب جایگاه شدند.
وی با اشاره به حضور دو نفر از هیات پینگ پنگ استان در فدراسیون گفت: طی ابلاغی از سوی ریاست فدراسیون پینگ پینگ نادر شاملو مربی ارزنده استان به ریاست کمیته مربیان پینگ پنگ کشور و حمید نظری به عنوان مدیر روابط عمومی فدراسیون پینگ پنگ کشور منصوب شدند.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان در ادامه خاطر نشان کرد: بوکس استان در ماه ها اخیر روند روبه رشدی را پیش گرفته است و به تازگی نیز از سوی فدراسیون بوکس سعید نوروزی قهرمان ارزنده استان به عنوان عضو کمیته مربیان فدراسیون منصوب شده است.
وی در پایان با اشاره به ایجاد تحولی جدید در ورزش استان پس از حضور رسول منعم در اداره کل ورزش و جوانان گفت: قطعا مدیریت وی توانسته است در دو بعد ورزش قهرمانی و همگانی تحرک و حرکتی جدید در استان ایجاد کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار