همراه اول
21. فروردين 1395 - 11:41   |   کد مطلب: 26993
تجلیل از مدرس همدانی از سوی فدراسیون جهانی تنیس ITF
دوره مربیگری فدراسیون جهانی تنیس ITF ویژه کشورهای منطقه آسیای میانه در تاشکند ازبکستان برگزار و در پایان از امیر برقعی تجلیل شد.

به گزارش همدان ورزش؛ دوره مربیگری فدراسیون جهانی تنیس ITF ویژه کشورهای منطقه آسیای میانه در تاشکند ازبکستان برگزار شد. این دوره پیشرفته از هشتم فروردین با حضور مربیان کشورهای صاحب نام تنیس آسیا از جمله قزاقستان ازبکستان تاجیکستان آغاز و نوزدهم فروردین با برگزاری مراسم اختتامیه به میزبانی کمیته ملی المپیک ازبکستان پایان یافت. در مراسم اختتامیه علاوه بر اعطا گواهینامه های ۲۴ مربی شرکت کننده ؛ با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک ازبکستان و همچنین نایب رییس کنفدراسیون تنیس آسیا از امیر برقعی مدرس ایرانی این دوره و نماینده دپارتمان توسعه فدراسیون جهانی تنیس و همچنین ایگور شلیاکین دستیار وی از کشور ازبکستان تقدیر بعمل آمد.
در نقطه دیگری از قاره کهن ؛ دوره داوری تنیس زیر نظر فدراسیون جهانی تنیس ITF و به میزبانی فدراسیون تنیس عراق از تاریخ ۱۷ لغایت ۱۹ در شهر بغداد برگزار شد. در مراسم اختتامیه این دوره علاوه بر اعطا گواهینامه های داوری شرکت کنندگان ؛ با حضور رییس و دبیر فدراسیون تنیس عراق از عادل برقعی مدرس ایرانی این دوره و نماینده دپارتمان داوری فدراسیون جهانی تنیس و همچنین لیث العانی دستیار وی از کشور عراق تقدیر بعمل آمد. 

دیدگاه شما

آخرین اخبار