همراه اول
21. شهريور 1394 - 10:22   |   کد مطلب: 25150
بانوی قهرمان پینگ پنک همدان تاکید کرد:
آینده درخشان ورزش استان با برگزاری مسابقات ملی و بین المللی
آینده درخشان ورزش استان با برگزاری مسابقات ملی و بین المللی
بانوی قهرمان پینگ پنک همدان گفت: با توجه به پیشرفت های چشمگیر ورزشکاران در رشته تنیس روی میز، امید آن می رود که این رشته ورزشی بتواند جایگاه واقعی خود را در سطوح مختلف ورزشی از نظر بین المللی به دست بیاورد.

به گزارش همدان ورزش؛  الناز دبیری ورزشکار خوش آتیه همدانی توانست با درخشش خود در مسابقات مختلف افتخاری را برای ورزش استان به ارمغان بیاورد.

وی که از دوران کودکی این ورزش را آغاز کرده است توانسته یکی از اعضای تیم ملی ایران باشد که بارها و بارها با درخشش خود در مسابقات گوناگون افتخارات زیادی را برای کشورمان کسب کرده است.

دبیری بجز ورزش تنیس در رشته های تکواندو و فوتسال نیز فعالیت دارد که امیداور است بتواند در این رشته ها نیز برای استان و کشور مدال های رنگارنگ کسب نماید.

 

این قهرمان ورزشی استان هم اکنون در رشته تربیت بدنی در دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل است.

الناز دبیری، این  بانوی ورزشکار همدانی در حاشیه مراسم توزیع مدال های رشته تنیس روی میز، در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش، اظهارداشت:  ورزش توانسته است باعث پیشرفت های زیادی در سایر مراحل زندگی ام شود.

وی با توصیه به همه بانوان در زمینه انجام ورزش در رشته های گوناگون؛ اضافه کرد: ورزش نه تنها باعث سلامت جسمانی می شود، بلکه می تواند در زندگی فردی از نظر سلامت روحی نیز فواید بسیاری را داشته باشد.

 

دبیری عنوان داشت: با توجه به پیشرفت های چشمگیر ورزشکاران در رشته تنیس روی میز، امید آن می رود که این رشته ورزشی بتواند جایگاه واقعی خود را در سطوح مختلف ورزشی از نظر بین المللی به دست بیاورد.

وی افزود: بانوان ورزشکار ایرانی به ویژه در رشته تنیس، قطعا آینده ای ای درخشان را برای خود در عرصه های ملی و بین المللی رغم خواهند زد.

دبیری در پایان با تقدیر از همه برگزار کننده گان  رویدادهای ورزشی در استان، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین رویدادهای مهمی در سطح استان می تواند سطح ورزش استان را بیش از حد تصور ارتقا دهد، چرا که با حضور سایر رقبا، ورزشکاران استان می توانند تجربیات خوبی را کشب نمایند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار