همراه اول
28. دى 1395 - 8:39   |   کد مطلب: 29732
ورزشکار با افتخار و بانوی همدانی که مصداق خواستن را معنی بخشید
الناز دبیری با دعوت نایب رییس بانوان فدراسیون تنیس روی میز به مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،دبیری علاوه بر سوابق خوب قهرمانی در رشته های مختلف ورزشی در  گذشته حرفه ای خود ، بعد از یک توقف در روند اهداف قهرمانی در تنیس روی میز  با شروع دوباره علاوه بر گرفتاریهای تحصیلی اهداف قهرمانی را دنبال کرد وی  قدم به قدم با فعل خواستن به هدف خود نزدیک شد.

 ورود به مسابقات دسته بندی بانوان بزرگسال تا دسته برتر و بالاخره در مسابقات رنکینگ خوش درخشید متاسفانه بعد از تمرین های پر فشار یکساله در مسابقه دسته برتر  آسیب دید .

بعد از برد 4-1 آنا فیاضیان بازیکن خوب اصفهانی  در مصاف با منصوره رضایی دیگر بازیکن خوب اصفهان قرار گرفت و دریک بازی نزدیک و حساس در گیم هفتم دچار افت فشار شد که باعث آسیب دیدگی وی شد و از ادامه مسابقه باز ماند .

بعد از گذشت یک ماه با نظر مدیر تیم های ملی به اردوی تیم ملی بانوان دعوت شد ، فشار اردو و سابقه ضعف باعث شد تا اردو را ترک نماید و برای بهبود کامل مهیا شود.

در یکی از مسابقات رنکینگ شرکت کرد تا افت رنکینگ محسوس نداشته باشد، بعد از استراحت مطلق یک ماهه و بعد از گرفتن گواهی سلامت از فدراسیون پزشکی ورزشی امروز با دعوت نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز به مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت شد .

برای بانوی با انگیزه همدانی آرزوی موفقیت روز افزون داریم چرا که نگاه حرفه ای و بدون حاشیه و بی توقع او باعث افتخار هیات تنیس روی میز استان است.

 

انتهای پیام/

ورزشکار با افتخار و بانوی همدانی که مصداق خواستن را معنی بخشید

دیدگاه شما

آخرین اخبار