همراه اول
31. ارديبهشت 1394 - 8:45   |   کد مطلب: 23689
ورزش عامل نزدیکی ملت ها و بشردوستی است
استاندار همدان گفت: ورزش عامل نزدیکی ملت ها، بشردوستی و نودوستی کشورهای مختلف دنیا است.

به گزارش ایرنا محمدناصر نیکبخت چهارشنبه شب در آیین افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات آسیایی او - اسپرت کشور اظهار کرد: ما ایرانیها اعتقاد داریم که ورزش روحیه پهلوانی و گذشت است و خدمت به همنوع را در ورزشکار ایجاد می کند.

وی اضافه کرد: افتخار می کنیم که قاسم منوچهری به عنوان یک همدانی بانی ایجاد این ورزش که ورزش باستانی ایران در همدان و کشور است و توانسته این ورزش را در عرصه بین المللی ترویج دهد.

وی بیان داشت: یکی از اهداف راه اندازی او - اسپرت تلاش برای فعالیتهای بشردوستانه است که فعالیتی که بهروز کارخانه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان به عنوان یکی از اعضای این رشته ورزشی دارند، سهم بسزایی را در تحقق این هدف خواهند داشت.

نیکبخت خاطرنشان کرد: عوامل همدانی این رشته توانستند شرایط میزبانی استان همدان در برگزاری پنجمین دوره او اسپرت قهرمانی آسیا را مهیا سازند که بسیار حایز اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین میزبان این مسابقات است، گفت: انتظار داریم مسوولان اجرایی فرصت دیدن از اماکن تاریخی را برای میهمانان خارجی مهیا سازند.

وی در ادامه گفت: دنیای امروزی سرشار از بی تحرکی است و ترویج ورزش ضرورتی مهم به شمار می رود که باید به آن پرداخت.

وی ورزش را عاملی برای دوستی ملت ها و کشورها برشمرد و گفت: ورزش علاوه بر گسترش فعالیت های ورزشی در بین آحاد مردم، می تواند حس بشردوستی و نودوستی را در ملت های جهان توسعه دهد.

وی با قدردانی از حمایت های غلامرضا شعبانی بهار معاون وزیر ورزش و جوانان کشور گفت: معاون وزیر همواره حمایتهای جانانه از ورزش استان همدان داشته است.

پنجمین دوره مسابقات او اسپرت قهرمانی آسیا از فردا با شرکت 120 ورزشکار از 14 کشور خارجی و دو تیم از ایران به میزبانی سالن شش هزار نفری شهر همدان آغاز می شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار