همراه اول
4. بهمن 1394 - 11:13   |   کد مطلب: 21732
گذر زمان الوند را به موفقیت می‌رساند / محبوبیت الوند در همدان
هافبک شمالی تیم فوتبال الوند همدان گفت: تیم فوتبال الوند در همدان محبوبیت زیادی دارد، اما برای کسب موفقیت در سطح لیگ دسته 2 گذر زمان لازم است.

امیر محمدی دعوایسرایی  در گفت‌وگویی اظهار کرد: تیم الوند در چند سال حضور در فوتبال ایران موقعیت خوبی برای خود به دست آورده و این موفقیتی در ورزش همدان محسوب می‌شود.

 

وی افزود: قبل از آمدنم به همدان حس می‌کردم که تیم الوند در همدان با وجود تیم پاس محبوبیت کمتری داشته باشد، اما بعد از گذشت حدود دو ماه عکس این موضوع را دیدم.

 

هافبک شمالی تیم فوتبال الوند همدان تصریح کرد: از ابتدای تمرینات فضای خوبی در تیم حاکم بوده و حس همدلی و اتحاد برای صعود به لیگ دسته یک بین تک‌تک بازیکنان و اعضای تیم وجود دارد.

 

وی گفت: در تیم‌های زیادی از لیگ برتر تا تیم‌های استانی بازی کرده‌ام، اما همدلی و صداقت گفتار مسئولان تیم الوند در کمتر تیمی دیده می‌شود.

 

محمدی یادآور شد: در ابتدا مسائل شکل‌گیری تیم در بحث اسکان بازیکنان غیربومی وجود داشت که با تلاش مسئولان تیم حل شد، در حال حاضر نیز هر چند به سختی اما نسبت به قبل، از آرامش خوبی در بحث تغذیه و اسکان داریم.

 

هافبک شمالی تیم فوتبال الوند همدان یادآور شد: نشاط موجود در تمرینات با کمک کادر فنی هر روز تنوع خاص خود را دارد و این موضوع شادابی خاصی را برای بازیکنان ایجاد کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه تیم الوند با وضعیتی که دارد رفته رفته به شرایط آرمانی و مطلوب می‌رسد، ادامه داد: در سه بازی اول نتوانستیم به خوبی از شرایط و موقعیت‌ها استفاده کنیم، اما از نظر فنی هر روز نسبت به روز قبل بهتر می‌شویم.

 

محمدی با بیان اینکه انتظارات از تیم الوند بسیار بالاست و این موضوع مسئولیت ما را بیشتر از قبل می‌کند، گفت: اینکه بیشتر کسانی که با این تیم سر و کار دارند پیگیر نتایج هستند، نشان از اهمیت آنها به این تیم دارد.

 

وی در مورد سفر سختی که به بجنورد داشته‌ نیز افزود: در بازی گرند اصلاً مستحق شکست نبودیم بیشتر از 6 موقعیت 100 درصد گلزنی داشتیم که به دلایل مختلف که مهمترین آن بدی زمین بود، از دست رفت.

وی اضافه کرد: بهترین نتیجه با توجه به شرایط برگزاری مسابقه تساوی بود که امیدواریم در بازی بعد بتوانیم جبران کنیم.

 

هافبک شمالی تیم فوتبال الوند همدان اظهار داشت: در بازی فردا برابر بهمن شیراز محکوم به برد هستیم و تمریناتی که در چند روز بازگشت از بجنورد انجام دادیم، تهاجمی‌تر بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که مشکلات مالی تیم به زودی حل شود، همه بازیکنان بدون دغدغه فکری با تمرکز بیشتری راهی مسابقات می‌شوند که این موضوع در موفقیت تیم بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

 

تا پایان هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران، الوند تنها نماینده همدانی‌ها در این رقابت‌ها با کسب دو امتیاز در رده هفتم جدول گروه خود قرار گرفته است.

 

در چارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ دسته دوم روز دوشنبه 5 آبان‌ماه از ساعت 15 تیم فوتبال الوند از تیم مدعی و رده دومی بهمن شیراز در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مفتح پذیرایی خواهد کرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار