همراه اول
29. مهر 1393 - 12:13   |   کد مطلب: 21687
بازیکنان الوند همدان انگیزه زیادی برای کسب امتیاز در بجنورد دارند
سرمربی تیم الوند همدان گفت: هر چند با اطلاع از اینکه بازی بسیار سختی برابر تیم گرند بجنورد داریم اما اعضای تیم برای کسب امتیاز در خانه حریف انگیزه بالایی دارند.

مجید بیگم‌جانی در گفت‌وگویی اظهار داشت: تیم فوتبال الوند در هفته گذشته تمرینات خوبی انجام داده و برای بازی با تیم گرند بجنورد در هفته سوم با آمادگی کامل به این شهر سفر کرده است.

 

وی افزود: در دو بازی گذشته با وجود میزبانی نتوانستیم از شرایط بازی در خانه استفاده کنیم و با دو تساوی مرحله اول لیگ را شروع کردیم.

 

سرمربی تیم الوند همدان تصریح کرد: با شرایطی که در حال حاضر تیم الوند دارد، برای کسب امتیاز و نخستین برد امسال روحیه خوبی داریم و باید دید در زمین بازی چه اتفاقی رقم خواهد خورد.

 

به گفته وی، هر چند که تغییراتی در ترکیب 18 نفره تیم صورت گرفته اما باز هم خود را برای برگزاری یک بازی سخت و در خانه حریف آماده کردیم.

 

بیگم‌جانی خاطرنشان کرد: از تیم گرند هیچ شناختی نداریم و تنها یک بازی و برابر شهدای جویبار انجام داده و به طور حتم ترکیبی که این تیم برای بازی خانگی در نظر می‌گیرد با بازی بیرون از خانه تفاوت زیادی دارد و این موضوع آنالیز را سخت‌تر کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه هیچ بازیکن مصدوم و محرومی در ترکیب 18 نفره تیمش وجود ندارد، گفت: سعی شده از بهترین‌ بازیکنان که در طول هفته با آمادگی و روحیه بالایی تمرین کردند در این بازی به کار گرفته شوند.

 

سرمربی تیم الوند همدان افزود: امیدواریم این بازی با پیروزی برای الوند رقم بخورد تا شرمنده زحمات مسئولان باشگاه و هواداران تیم مردمی الوند نشویم و خود را در جمع مدعیان صعود به مرحله بعد معرفی کنیم.

 

تا پایان هفته دوم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران و در گروه چهارم این رقابت‌ها، تیم الوند همدان با کسب دو امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است.

 

در چارچوب هفته سوم این رقابت‌ها، الوندی‌ها باید سفر هزار و 200 کیلومتری به شمال شرق ایران داشته باشند و امروز ساعت 15 به مصاف نماینده خراسان‌شمالی «تیم گرند بجنورد» بروند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار