همراه اول
2. مرداد 1395 - 8:55   |   کد مطلب: 27680
دبیر هیئت شنا و واترپلواستان همدان خبر داد :
برگزاری مسابقات واترپلوبرای اولین بار در همدان
دبیر هیئت شنا استان همدان گفت : امسال برای اولین بار در استخر کوثر همدان مسابقات واتر پلو برگزار شد که استقبال خوبی هم د اشت .

به گزارش همدان ورزش؛ محرم روزبه نایب ریس هیئت شنا استان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت:  استخرها در استان همدان از دو جنبه قابل بررسی هستند یکی استخرهایی که متعلق به بخش خصوصی  و ادارات است و دیگری استخرهایی که متعلق به اداره ورزش و جوانان است .

 

همدان در تمام شهرستانها دارای استخر نیز هست بجز شهرستان اسد آباد ، که تمام این استخرها فعال هستند البته در شهرستان اسد آباد نیز بخش خصوصی دارای استخر است اما استخر برای متعلق به اداره ورزش و جوانان در حال احداث است . استخرها بنا به قیمت بلیط ها در استان از مزیت هیا کیفی و کمی برخوردارند و استخر کوثر برای اولین بار میزبان مسابقات واترپلو شد که استقبال خوبی هم از آن شد.

 

شنا یکی از رشته‌هایی است که در بین نونهالان و نوجوانان محبوبیت زیادی دارد و خانواده‌ها هم تمایل زیادی برای فراگیری فنون و تکنیک شنا توسط فرزندانشان دارند و مهم تر از فن و فنون و تکینیک استخرهای هایی است که فرزندان از آن استفاده می کنند.

 

شنا به عنوان یکی از ورزش های سالم در مقایسه با ورزش‌های دیگر خطرات کمتری در پی دارد، اما گاهی رخ داده عواملی سبب آلودگی آب استخر شده و به دلیل عدم نظارت بیماری هایی را به دنبال خود برای شناگران آورده است.

 

گرایش ورزشکاران در سنین پایه به رشته شنا بیشتر از قبل شده و هر ساله استخرهای همدان در کلیه فصول و به ویژه تابستان با استقبال خوبی مواجه هستند .

 

وی با توجه به کیفیت استخرها ادامه داد: قیمت استخرها بنا به کیفیت آنها دارای مقادیر مختلفی است و تمام استانداردها در همه استخرهای استان اجرا می شود .

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار