همراه اول
2. دى 1398 - 12:18   |   کد مطلب: 34738
جوان گرایی در  تیم  ملی  تکواندو ایران

به گزارش سایت همدان ورزش ، مجید دیبافر کارشناس ارشد علوم ورزشی و خبرنگار این سایت اینگونه می نویسد : جوان گرایی پدیده ای است بسیار مبارک که در ورزش می تواند نتایج بسیار خارق العاده ای داشته باشد .جوان سمبل انگیزه ، خلاقیت ، جسارت و تلاش کردن است. هرچند در جوان نمادهایی چون ناپختگی و خامی می تواند معکوس عمل نماید ولی با سرمایه گذاری و مدیریت صحیح می توان مسیر شکوفایی جوانان را به شکلی کم نظیر رقم زد. در ورزش ماکمتر مربیانی یافت می شوند که بخواهند از جوانان در ورزش قهرمانی به وفور استفاده کنند اما هستند مربیانی که افق دیدشان فراتر از یک میدان است و برای آینده ورزش سرمایه گذاری می کنند.سر مربی تیم ملی تکواندو ایران ، استاد فریبرز عسگری در اقدامی شجاعانه و آگاهانه با توجه به پتانسیل بسیار بالای جوانان ایرانی ، از جوانانی استفاده می کند که برای اولین بار است که میدان جهانی را تجربه می کنند .

اگر بخواهیم به ترکیب تیم ملی تکواندوایران نگاهی بیندازیم ، ترکیب این تیم به شدت با کاهش میزان سن بازیکنان مواجه شده است .اقدامی شجاعانه و کم نظیر که سرمربی تیم ملی بدان اقدام نموده است .

تیمی جوان و  با انگیزه  ؛ تیمی  با  رویاهای  بزرگ ؛ تیمی  با جسارت  بالا   و ستودنی؛ تیمی یکدست و یکپارچه

 

اگر به پشت  پرده   این  تصمیم بزرگ  نگاه  کنیم    باید  به  سرمربی  تیم  ملی تکواندو ایران تبریک  بگوئیم چرا  که   آینده  تکواندو ایران را  در سال های  آتی  بیمه  می کند.

فریبرز عسگری تصمیم بزرگی گرفته  است  که  هر  مربی  جسارت  این تصمیم را  ندارد.

مربی که  به موفقیت شخصی خودش  تنها فکر نمی کند  بلکه  بیمه  شدن  موفقیت  های آتی تکواندو ایران برایش از هر چیزی مهم  تر است .

اولین  موفقیت  این  تیم  که  خیلی امیدوارانه است جوان گرایی است  که  خوشبختانه رئیس فدراسیون  تکواندو ایران؛ سید محمد پولادگر  از این موضوع  کاملا  رضایت مند است.

اواخر اردیبهشت ماه سال جاری مسابقات جهانی  تکواندو در  شهر منچستر برگزار  می شود

و این   شیر بچه های   کم سن و سال می  خواهند بزرگی  کنند  و رقبای خویش   را  به  زانو  در بیاورند.

چه  این  تیم  نتیجه بگیرد  و چه نگیرد ( که  با خواست  خدا  و تلاش و زحمات این جوانان و برنامه های فنی سرمربی تیم ملی  و همکارانش  نتیجه هم کسب میشود)

باید  این تصمیم فدراسیون تکواندو ایران  و سرمربی با  اخلاق و متواضع  تکواندو ایران را ستود  و  با صبوری  و بردباری  از تیم  ملی تکواندو ایران حمایت نمود که با چشم اندازی وسیع این تصمیم بزرگ را گرفته اند.

 

به امید اینکه این  تیم  در میادین جهانی بدرخشد و شیرینی هر پیروزی شان  بر قلب و جان ما بنشیند.

 

سخنی  با بازیکنان تیم ملی :

در این مسابقات  با تمام توان برای  اعتلای  پرچم کشورمان بجنگید  و تمام عرق هایی که در تمرینات سخت تیم ملی ریخته اید را به یاد  آورید  و بر تلاشتان بیافزایید که این برای ما  یک  برد است

و دعای  ما  بدرقه راه پیروزمندانه شماست.

 

سخن اخر :

فدراسیون تکواندو ایران باید از این دست اقدام ها حمایت ویژه نماید . صرف اینکه این تیم نتیجه بگیرد با نگیرد باید به تفکرات سرمربی تیم ملی تکواندو احترام گذاشت .پدیده جوان گرایی در تیم ملی تکواندو ، بسیار خوش یمن و مبارک است و می تواند آینده تکواندو ایران را بیمه کند.

در مدیریت های بزرگ ورزشی همیشه بهترین سرمایه جوانان هستند و بیشترین بازدهی و سود را می توان از این سرمایه گذاری دریافت نمود .باشد که همیشه شاهد چنین اتفاقات خوش یمنی در ورزش کشورمان و سایر فدراسیون ها باشیم .

دیدگاه شما

آخرین اخبار