همراه اول
23. تير 1396 - 16:21   |   کد مطلب: 31847
درس عاشقی در مستطیل سبز!

به گزارش همدان ورزش؛  حامد صیفی در یادداشتی آورد ؛ دیدار خیرخواهانه حامیان کودکان سرطانی همدان با رسانه ورزش ایران و حضور دو روزه اعضای این تیم قابل احترام در هگمتانه، پر بود از اتفاقات خاطره انگیز و ناب. حالا شاید بهتر باور کنیم که فوتبال بهترین بهانه است برای میهمان کردن لبخند به چهره کودکانی که در دل مادرانشان دنیایی اندوه نهفته است.
حضور عادل فردوسی پور و رفقایش در همدان اگرچه سوژه شگفت انگیزی برای اهالی رسانه بود و خیلی از آنها مدت ها برای این اتفاق لحظه شماری می کردند، اما در کمال تعجب تعدادی از خانواده بزرگ مطبوعات همدان با دوقطبی کردن فضا حتی سعی بر این داشتند تا علاقمندان به فوتبال را از رفتن به استادیوم قدس دلسرد کنند.
و وای بر ما که کارمان به جایی رسیده که مردم را از حضور و تماشای یک بازی خیرخواهانه که تنها هدفش شادی دل مادران آن کودکان عزیز و دوست داشتنی بود، دلسرد کردیم.
به هر حال این بازی هم به صندوقچه خاطرات پیوست. مهم، اهداف این اقدام پسندیده بود که ثابت کرد با فوتبال می توان عاشق بود و در مستطیل سبز فارغ از هر نتیحه ای که حاصل می شود، می توان درس عاشقی داد.
چند سکانس خاطره انگیز حضور عادل فردوسی پور و رفقایش در بیمارستان بعثت و شادی دل کودکان عزیز سرطانی و مادرانشان شاید تا ابد برای دست اندرکاران این بازی خیرخواهانه کافی باشد.
هرچه بود تمام شد. اما هنوز برایمان سوال است که چگونه مدیرعامل یک تیم از این بازی خیرخواهانه حمایت کرد (حمایت به سبک مصاحبه در رسانه ها) اما کنار دستی های او در فضای مجازی مردم را از حضور در استادیوم دلسرد کردند!
ای کاش در خود این باور قلبی را پرورش دهیم که آنچه می ماند کار خیر است و بس!
در پایان بد نیست دست مریزادی گفته باشیم به عوامل هیات فوتبال همدان و در راس آن رئیس محبوب این هیات و مدیر تیم حامیان کودکان سرطانی همدان که برای انجام این بازی زحمت بی مواجب کشید.
تشکر ویژه و پایانی این چند پاراگراف هم که برگ سبزی است به جبران حضور مجری محبوب 90 در همدان، باشد برای اعضای دوست داشتنی تیم رسانه ورزش ایران.

دیدگاه شما

آخرین اخبار