همراه اول
14. تير 1396 - 13:34   |   کد مطلب: 31769
عطا اله بهمنش هم رفت
جوانهای قدیم به خاطر دارند مسابقات مقدماتی 78 آرژانتین با صدای بهمنش در خاطره جمعی ما ایرانیان ثبت شده ما امروز بهمنش را از دست ندادیم بلکه او را از همان روزی که میکروفون را از دستش گرفتند از دست دادیم .

به گزارش همدان ورزش؛ علی اکبر یاری ورزشی نویس دهه 50 در یادداشتی آورد؛ درگذشت استاد عطا اله بهمنش را به جامعه رسانه ای استان همدان تسلیت عرض می کنم.

بهمنش تنها گزارشگر نبود بلکه روزنامه نگاری چیره دست نیز بود که سالها به عنوان روزنامه نگار، مقالات و گزاشهای فوق‌العاده نوشت این خبر برای من بسیار دردناک بود که در دوران جوانی و نوجوانی از صدای گرم بهمنش خاطره ها دارم مسابقات المپیک به خصوص المپیک 68 مکزیک فینال مسابقات المپیک کشتی عبداله موحد که در 20 ثانیه آخر مدال طلا را از آن خود کرد در آن لحظه بهمنش چه شور و شوقی به پا کرد و یا اولین حضور ایران در جام جهانی فوتبال یا مسابقه بوکس مرحوم محمدعلی کلی که ساعت 6 صبح به وقت ایران شروع شد که از ساعت 5 صبح بهمنش همه ورزش دوستان را خانه نشین کرد آن روز همه با تاخیر به سر کارشان رفتند. بهمنش در رشته های مختلف ورزشی صاحب نظر بود همین مسئله باعث می شد که ساعتها بیننده و یا شنونده را به خود جذب کند جوانهای قدیم به خاطر دارند مسابقات مقدماتی  78 آرژانتین با صدای بهمنش در خاطره جمعی ما ایرانیان ثبت شده ما امروز بهمنش را از دست ندادیم بلکه او را از همان روزی که میکروفون را از دستش گرفتند از دست دادیم بهمنش با آن سواد، بینش، توانایی، تواضع و اخلاق فوق العاده اش خانه نشین کردیم. بهمنش که رفت.

 دیگران را دریابیم اصغر راجی، حسینی، وجدان زاده، محسنی، طالبیان، قرخلر و امیر مخدور بخاطر دارند وقتی امیر وارد سالن تختی می شد صدای شیر آمد امیر مخدور آمد سالن به لرزه در می آمد انشاا... سالهای سال زنده باشند و یاد و خاطره بهمنش هم جاودانه.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار