همراه اول
16. اسفند 1395 - 10:06   |   کد مطلب: 30451
فوتبال بانوان نهاوند ضعیف می شود
چندسالی است که فوتبال بانوان نهاوندبا مربیگری سمیه روزبهانی رشد خوبی داشته تا جایی که چند بازیکن را به اردو های فوتبال با نوان معرفی کرده گفتگویی با سرمربی فوتبال بانوان نهاوند انجام داده ایم که با هم می خوانیم.

به گزارش همدان ورزش ؛ کوروش قپانوری در یادداشتی آورد: فوتبال بانوان نهاوند ضعیف می شود.چندسالی است که فوتبال بانوان نهاوندبا مربیگری سمیه روزبهانی رشد خوبی داشته تا جایی که چند بازیکن را به اردو های فوتبال با نوان معرفی کرده گفتگویی با سرمربی فوتبال بانوان نهاوند انجام داده ایم که با هم می خوانیم.

حمایت  ازفوتبال با نوان نهاوند خوب است؟ببینید باید بگویم خیر ما اصلا اسپانسری نداریم کسی اصلا حمایت نمی کند اگر حمایت باشد نهاوند قطب فوتبال بانوان می شود.

 

بیشتر توضیح بدهیددر این خصوص؟ما برای حضور در مسابقات مشکلات مالی داریم بچه ها خودشان غذا ازخانه می آورند حتی توان خریدن آب معدنی هم نداریم .

پس اداره ورزش می گوید حمایت می کند؟اداره ورزش  فقط هزینه کرایه ماشین را می دهد که توانشان همین است ما مشکلات مالی بیشتری داریم .

چند شاگرد ملی پوش دارید؟چهار تا از شاگردانم به اردوی تیم ملی دعوت شدن و چندین نفرشان در لیگ برتر فوتبال بانوان فعالیت می کنند که بهترین آن ها زهرا خاجوی بازیکن شهرداری بم است.

شما مربی تجربی هستید؟خیر من مدرک Bدارم و امسال هم به عنوان سرمربی تیم استان انتخاب شدم تحصیلاتم هم لیسانس فقه است.

کارمند رسمی هستید؟خیر من اصلا حقوقی نمی گیرم و کارمند نیستم و از مربی گری هیچ منفعت مالی ندارم به عشق پرورش استعدادها کارمی کنم.

چه خواسته ای از مسولین دارید؟
 چندین ساله برای آموزش و پرورش به صورت نیروی آزاد کار میکنم و همیشه مقام اول رو برای آموزش و پرورش کسب کردم در مقاطع مختلف تحصیلی ولی در دنیای ورزشی به حق خودم نرسیدم و از مسؤلین انتظار دارم که ما را  درآموزش پرورش یا سازمان ورزش و جوانان استخدام کنند  فقط از مسولین در خواست داریم ما رو استخدام  رسمی کنند.

سوال آخر آیا فوتبال بانوان نهاوند به رشدش ادامه می دهد؟با این وضعیت فوتبالیست ها دلسرد شدن و روز به روز بازیکنان کمتر می شوند و این روند فوتبال بانوان نهاوند را ضعیف می کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار