همراه اول
3. آذر 1395 - 10:53   |   کد مطلب: 29094
اندر احوالات ورزش اول شهرستان نهاوند
مواد بفروشید و شهریه بدهید!
مواد بفروشید و شهریه بدهید!
چند شب پیش در سالن کشتی شهرستان نهاوند درگیری شدیدی میان اهالی کشتی رخ داده است.

به گزارش همدان ورزش؛ بعد از درگیری در سالن کشتی نهاوند و کتک خوردن یکی از کشتی‌گیران، برای روشن شدن موضوع با محمد احمدوند کشتی‌گیر جوان به گفت‌وگو نشستیم.

او گفت: چند نفر داخل سالن شدند و مرا تهدید کردند. از دبیر هیأت که برای جمع کردن شهریه سالن مشغول بود خواستم تا پلیس را برای بیرون کردن آنها خبر کند اما متأسفانه کاری نکرد و گفت دعوایتان را خارج از سالن ببرید! آنها به طرزی عجیب کتکم زدند.

وی درباره شهریه کشتی در نهاوند هم تصریح کرد: شهریه قبلاً 15 هزار تومان بود اما هیأت جدید 30 هزار تومان نرخ تعیین کرده است.

 

می‌گویند هیأت بدهی 15 میلیونی از خود بر جا گذاشته و باید این بدهی به نحوی تسویه شود. این مشکل شهریه را با مسئولان در میان گذاشتیم و آنها گفتند بروید مواد بفروشید و شهریه بدهید! جدی یا شوخی چنین حرفی را زدند!

عبدا... پیریایی، نایب‌رئیس هیأت کشتی نهاوند که به گفته خود کارهای دبیر را هم انجام می‌دهد، در خصوص این درگیری گفت: این درگیری داخل سالن نبود و خارج از سالن اتفاق افتاده است. در خصوص شهریه‌ها هم باید گفت ما هنوز افزایش شهریه نداشته‌ایم.

نایب‌رئیس هیأت کشتی نهاوند با اشاره به این درگیری خاطرنشان کرد: تمام گفته‌های این کشتی‌گیر جوان را تکذیب می‌کنم!

پیریایی بیان کرد: هیأت کشتی از قبل 15 میلیون بدهی دارد که منجر به قطع شدن گاز و آب خانه کشتی شده است.

وی در پایان گفت: بزودی شاهد تغییرات در کشتی شهرستان خواهیم بود. ما برای موفقیت کشتی نهاوند وارد میدان شده‌ایم و در چند ماه آینده شاهد تحولات خواهید بود.

 

یادداشت از کوروش قپانوری

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار