همراه اول
6. تير 1395 - 8:11   |   کد مطلب: 27463
پهلوان کشتی الوند بر بام ورزش البرز
ورزش استان همدان از سالهای نه چندان دور تا به امروز مهد قهرمانان وپهلوانانی بوده که در عرصه های مختلف خوش درخشیدند واسباب عزت وافتخار استان را فراهم ساختند.

به گزارش همدان ورزش؛ در این میان ورزش پر افتخار کشتی یکی از رشته هایی بوده است که همواره مهد پرورش مردان بزرگ وپرآوازه کشتی ایران زمین بوده است.
یکی از مردان خوشنام این رشته پهلوانی که همیشه مایه مباهات وعزت مردم شریف استان همدان بوده است,کسی نیست چون مرد محجوب کشتی امیر عفراتی
امیر دوست داشتنی با سالها تلاش,در رشته سنگین کشتی جزو خوبهای ایران همیشه به عنوان یک مدعی در عرصه ملی حضور داشت,عفراتی نایب قهرمانی مسابقات جام جهانی روسیه را وچندین سال قهرمانی کشور را ومربی گری تیم ملی ونایب ریسی فدارسیون کشتی را در کارنامه ورزشی خود دارد.
امروز مرد محجوب کشتی استان در حالی سکان ورزش البرز را به دست گرفت که استان نو پا ۶ مسافر المپیکی در بزرگترین رویداد ورزشی دنیا دارد،که این تعداد نشان از کیفیت وپویایی ورزش این استان است که وزارت ورزش وجوانان را وادارساخت تا مدیری در حد واندازه قهرمانان المپیکی البرز از دیار الوند روانه این استان کند.اما در این مراسم با شکوه خبری از مسولیین همدان به احترام پهلوان همدانیها نبود وتنها چند قهرمان نهاوندی بودند که به حرمت پهلوانی امیر در این مراسم حضور یافتند ،که جای بسی تاجب وتاسف برای مسولین استان ودایه های مهربانتر از مادر ورزش می باشد.
آری امروز مردی از دیار الوند با بام ورزش البرز نشست تا شاید تلنگری باشد بر مسوولین ارشد ونمایندگان این استان که.چشم خود را برتوانمندی های فرزندان این دیار بسته اند وشاید خود را به نوعی به خواب زده باشند.
امید است با کمی انصاف وتعصب نمایندگان این استان مردان دیار الوند را کوچک نشمرند تا بیش از این شاهد فرصت سوزیها در این استان نباشیم.
یاسر نصرتی

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار