همراه اول
26. اسفند 1393 - 8:56   |   کد مطلب: 23033
یادداشت نوروزی مدیرعامل پاس همدان
«بهرام یدی»، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان با ارسال یادداشتی نوروزی از تمام عواملی که در موفقیت پاس مدل 93 نقش داشتند تقدیر کرده است.

به گزارش همدان ورزش؛ یدی که حالا مثل مردم همدان با خیالی تقریبا آسوده گام به تعطیلات نوروزی خواهد گذاشت در آخرین روزهای کاری خود در سال 93 اقدام به انتشار یک یادداشت کرده که خواندن آن خالی از لطف نیست:

نهمین پیروزی سبزپوشان پاس خوش یمن بود. برد شیرین که دل های هواداران متعصب را شاد و ثابت کرد که می توان فعل خواستن را صرف کرد.

بردی که پاس را به رتبه دوم جدول رساند، هر چند حاشیه امنیت برای هیچ تیمی وجود ندارد اما شرایط بازهم به سود پاس است تا بتواند در ادامه با انگیزه مضاعف به دنبال تصاحب صدر جدول باشد.

برد پاس در آستانه سال جدید دل ها را به هم نزدیک تر کرد و نگذاشت تماشاگران در نفس های آخر زمستان، دلسرد شوند.

قلب های پاک مردان داوود مهابادی این برد دلچسب را نصیب فوتبالدوستان همدانی کرد و نشان داد که پاس و پاسی شایسته بهترین ها است.

هر چند با این برد نفرات تیم نباید دچار غرور کاذب شوند و در مقابل، با تلاش دوچندان سعی کنند پاس همین روند روبه رشد را ادامه دهد.

سه قدم تا رسیدن به لیگ برتر فاصله است البته نباید از پلی آف هم چشم پوشی کرد چرا که وضعیت جدول و نزدیکی امتیازات تیم ها به گونه ای است که باید پلی آف را هم جدی گرفت.

در فصل جاری هر چند برخی دوستان دور و نزدیک پاس را مورد بی مهری قرار داده و عده ای هم پاس را به خاطر آنچه که حق خود می دانستند، مورد انتقاد قرار دادند اما هر چه بود، همه برای ما قابل احترام هستند.

روزگار به ما ثابت کرد که با وجود نا ملایمتی ها نباید دلخور شد بلکه باید با استقامت بیشتر راهی را در پیش گرفت که اطمینان داریم سرانجامی خوش خواهد داشت چرا که قلب های همگان برای موفقیت پاس می ‌پد و نیت ها هم خالصانه و خیر است.

سال 93 را در حالی به پایان می‌بریم که لازم بود تشکر ویژه از اصحاب رسانه و مطبوعات داشته باشم. رسانه ها برای پاس سنگ تمام گذاشتند و به تیم کمک کردند تا در مسیر موفقیت گام بردارد.

فراموش نخواهیم کرد حضور پرشمار هواداران و تشویق های پرانرژی آنها که سبب شد تیم نتایج شیرین کسب کند و پاس را به آنچه که شایسته اش هست، برسانند.

لیدرهای تیم نقش بسزایی در هماهنگی در شعارها و نظم دهی سکوها داشتند و پل وافق و همدلی را بین هواداران و تیم ایجاد کردند.

نیروی انتظامی هم به سهم خود ضمن رعایت احترام به شان و جایگاه تماشاگران و سایر دست اندرکاران فعال در مسابقات، انضباط و امنیت ورزشگاه را همواره برقرار کرد و حراست اداره کل ورزش و جوانان که همدوش با نیروی انتظامی در حفظ امنیت ورزشگاه گام برداشت.

اما مسئولان، پایه گذاران اصلی موفقیت تیم پاس که انصافا در این ماه ها در حد توان حمایت داشتند. محمدناصر نیک بخت استاندار و رئیس هیات مدیره، معاونان استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و سایر مسئولان اجرایی که برای پاس زحمات خالصانه گرفتند.

با این حال هنوز راهی که در پیش گرفته ایم به پایان نرسیده و برای لیگ برتری شدن چند گام استوار باید برداشت.

فروردین و اردیبهشت 94 قطعا در اذهان عموم باقی خواهد ماند. در واقع از هفدهم فروردین تا هفتم اردیبهشت روزهای سرنوشت سازی پیش رو داریم که امیدوارم با سربلندی پاس همراه شود.

در این راه باقی مانده می طلبد که مسئولان به مراتب بهتر از قبل تیم را مورد حمایت مالی و معنوی قرار دهند. قطعا حمایت های لازم در این چند روز می تواند ارزش پاس را چندین برابر کند.

پاس روزهای طلایی پیش رو دارد و می طلبد مسئولان، هواداران و رسانه ها در این روزها هوای پاس را آفتابی‌تر از همیشه کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار