همراه اول
18. خرداد 1396 - 10:36   |   کد مطلب: 22684
پاس در بدترین زمان ممکن به زمین سفت خورد؛
آشتی ما با شما فقط 90 دقیقه!
آشتی ما با شما فقط 90 دقیقه!
سرانجام پاس همدان در خانه و در مقابل دیدگان هواداران متعصب خود به زمین سفت خورد، زمین سفتی که پیش‌تر پیش‌بینی شده بود و برای نماینده همدان دردسرساز شد.

پس از گذشت 14 هفته، نماینده همدان در لیگ دسته یک طعم تلخ شکست در خانه را چشید و این باخت زمانی برای سفیدپوشان بدتر شد که آنها پرتماشاگرترین بازی خانگی این فصل را تجربه کردند.
از همان چند روز پیش، دشواری رقابت با سیاه‌جامگان مشهد که فوتبالی فیزیکی و درگیرانه به منصه ظهور می‌گذارد و در ترکیب خود از نفراتی بهره می‌برد که فاکتور اصلی فوتبال آنها جنگندگی است، پیش‌بینی شده بود. اما کمتر کسی فکر می‌کرد تیم مشهدی تا این حد فشرده و بسته فوتبال بازی کند و مرد اول نیمکت پاسی‌ها را با نمایش خود دچار کلافگی کند.
این فکر را کمتر کسی به خود راه می‌داد که نخستين واژه پس از شکست برابر سیاه‌جامگان که در اذهان کادرفنی پاس پرورش خواهد یافت “دفاع اتوبوسی” حریف خواهد بود! البته سیاه‌جامگان با همین سبک بازی یک سر و گردن از پاس بالاتر بود و قطع به یقین اگر نماینده مشهد فوتبال بازی می‌کرد و نمایش دلخواه داوود مهابادی را در زمین پیاده می‌کرد بازهم روز، روز پاسی‌ها نبود و با آن عملکردی که ما از بازیکنان پاس مشاهده کردیم اگر بازی 90 دقیقه دیگر هم ادامه پیدا می‌کرد، گره از کار بازیکنان پاس باز نمی‌شد که نمی‌شد!
پاس در بدترین زمان ممکن به زمین سفت خورد و در روزی که به 3 امتیازی بازی محتاج بود با اختلاف 2 گل برابر حریفی سر تعظیم فرود آورد که خود یکی از جدی‌ترین مدعیان صعود از این گروه به شمار رفته و می‌رود.
شاگردان داوود مهابادی در روزی که هوادار برایشان سنگ تمام گذاشت آنقدر ضعیف بودند که جای هیچ دفاعی باقی نماند.
فاصله بیش از حد میان خطوط 3‌گانه، اشتباهات مکرر در بازی انفرادی نفراتی، چون محمود محمدی که بازوبند کاپیتانی آخرین قهرمان ایران در آسیا بر دستانش نقش بسته بود، مجتبی زارع با آن همه تجربه، مهرداد بشاگردی با آن جثه و آمادگی بدنی و سایر بازیکنان، اصرار بر بازی هوایی و سانترهای بی‌کیفیت نفراتی، چون مجتبی محبوب‌مجاز و محسن حمیدی، تعویض‌های اشتباهی که سرعت را از بازی پاسی‌ها گرفت و در کنار اینها تصمیمات اشتباه داور را هم اضافه کنید، همگی دست به دست هم داد تا نماینده همدان یکی از بدترین روزهای فوتبالی خود را تجربه کند.
این تیم با عملکردی که برابر سیاه‌جامگان ارائه داد امید دل مردم همدان را بر باد داد. مگر اینکه معجزه‌های فوتبالی رخ دهد و مهابادی در روزهای آتی تیم خود را جمع و جور کند. این تیم به یک شوک نیاز دارد و مدیریت و سرمربی پاس اگر می‌خواهند تیمشان نتیجه بگیرد باید دست به یک تصمیم بزنند و تیم را از وضعیتی که به آن دچار شده است خارج کنند.
ای کاش بازیکنانی که هر روز دم از گرفتن پاداش می‌زنند و لابلای صحبت‌هاشان به خوبی می‌توان فهمید که پول برای آنها حرف اول و آخر را می‌زند یکبار هم که شده حداقل با حرف تهدید به کسر مبلغی از قراردادها شوند تا بلکه فردا روزی برابر رقبای سرسختی که رقابت با پاس را به انتظار نشسته‌اند بهتر و فوتبالی‌تر گام به مستطیل سبز بگذارند!
کاری که تیم‌های بزرگي چون استقلال و پرسپولیس در بسیاری از روزها دست به آن زده‌اند و اتفاقاً با دست گذاشتن روی این تصمیم نتیجه هم گرفته‌اند. برای بازیکن امروز، پول در اولویت اول است و اگر کاغذهای باارزش زندگی از آنها دور شود شاید تلاش برای به دست آوردن آن دوچندان شود!
مردم از این تیم انتظار دارند و حالا که به سبب دلسوزی محمدناصر نیکبخت، مرد اول استان، حمایت‌های مالی و معنوی این فصل پاس در مقایسه با سال‌های گذشته به صورت چشمگیری افزايش يافته است انتظار مي‌رود که تيم پاس لیگ برتری شود، نه اینکه مثل بازی با سیاه‌جامگان بازی سردي به نمایش بگذارد و هوادار را در سرمای اذیت‌کننده همدان دلسرد کند.

لیگ برای ما تمام نشده است
 سرمربی تیم فوتبال پاس همدان از نحوه بازی سیاه‌جامگان مشهد در بازی‌های خارج از خانه انتقاد کرد.
داوود مهابادی پس از شکست 2 بر صفر برابر سیاه‌جامگان در جمع خبرنگاران گفت: از قبل می‌دانستیم سیاه‌جامگان بازی بسته‌ای به منصه ظهور خواهد گذاشت، بدتر اینکه آنها به گل هم رسیدند و وقتی جلو افتادند با 9 بازیکن به دفاع مشغول شدند. در بازی برابر نفت آبادان هم این تیم بازی مشابهی به نمایش گذاشته بود، گویا این تیم در بازی‌های خارج از خانه به چنین سبکی عادت کرده است!
وی با بیان اینکه بازی یک طرفه بود و پاس به طور کامل حمله می‌کرد، اضافه کرد: در نیمه نخست تیم حریف موقعیتی نداشت ولی در یک موقعیت نصفه و نیمه با اشتباه دفاع و دروازه‌بان ما به گل رسید.
مهابادی تأکید کرد: برای عمق و پشت محوطه جریمه تیم سیاه‌جامگان مشهد برنامه داشتیم، ولی متأسفانه در ضربات آخر موفق نبودیم.
سرمربی تیم پاس همدان در ادامه با بیان اینکه تمام بازی‌ها برای ما فینال گونه خواهد بود، اظهار کرد: خوشحالم در بازی بعدی برابر تیمی به میدان خواهیم رفت که فوتبال بازی می‌کند و خداداد عزیزی، سرمربی تیم شهرداری تبریز اعتقاد زیادی به بازی زیبا دارد!
مهابادی درباره اخراج نادر هوشیار، بازیکن تیم پاس همدان نیز گفت: نادر هوشیار از روی بازیکن تیم سیاه‌جامگان پرید و در آن لحظه داور فکر کرد که از عمد این کار را انجام داده است. اما در خصوص گل اول که دریافت کردیم باید بگویم این صحنه کاملاً مشکوک به خطا بود.

همدان پیام 

 
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار