همراه اول
1. مرداد 1401 - 4:27   |   کد مطلب: 35106
صمدی: مسوولان پرطرفدارترین باشگاه ورزشی همدان را دریابند
‍ انتقاد رییس کانون هواداران پاس از تکرار بلاتکلیفی تیم
رییس کانون هواداران باشگاه پاس گفت: باوجود اینکه پاس پرطرفدار ترین تیم فوتبال غرب کشور به شمار می رود اما متاسفانه مورد کم توجهی مسوولان قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،

علی صمدی اظهار داشت: در حالیکه زمان نقل و انتقالات فصل آینده مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور از روز شنبه اول مرداد امسال آغاز می شود اما هیچ گونه اقدامی در روشن شدن تکلیف مدیریتی پاس انجام نشده است.
وی بیان کرد: فصل گذشته مسابقات با ورود حمید عابری منصور به عنوان مدیرعامل شاهد حمایت خوب او از تیم بودیم اما حالا که اعتبار مدیرعاملی وی براساس تفاهم نامه با هیات امنای باشگاه پاس به پایان رسیده، دیگر خبری از ادامه همکاری نیستیم.
صمدی افزود: همه ساله هواداران به خاطر تاخیر در تصمیم گیری وضعیت باشگاه پاس شاهد تلخکامی این تیم در مسابقات بوده اند و نتیجه ای به دنبال نداشته است.
رییس کانون هواداران باشگاه پاس خاطرنشان کرد: همه تیم ها از هفته آینده دور جدید تمرین آماده سازی خود را شروع می کنند اما پاس هنوز تکلیف مدیرعامل را روشن نکرده است.
وی با اشاره به اینکه سالیانه هزینه های میلیاردی برای پاس صرف می شود اما در نتیجه گیری و صعود توفیق حاصل نمی شود، گفت: بی برنامگی ها و کم توجهی مسوولان به این تیم باعث شده تا آنطور که انتظار می رود، عمل نشود.
صمدی اظهار داشت: توقع ما به عنوان ضلع سوم باشگاه، حمایت از تیم است و امیدواریم تا دیر نشده، مسوولان اقدام لازم را داشته باشند.
وی یادآور شد: هرگونه تاخیر در تصمیم گیر به ضرر تیم پاس که پرطرفدارترین باشگاه ورزشی همدان به شمار می رود، خواهد شد و از مدیران ورزش استان تقاضا داریم با جدیت به این وضعیت وارد شوند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار