همراه اول
29. تير 1401 - 9:37   |   کد مطلب: 35100
مشکلات هیات تکواندو گویا تمامی ندارد و هیاتی که زمانی بین رشته ها سرآمد و حرفی برای گفتن داشت دستخوش بی مبالاتی شده و از بی سامانی رنج می برد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،این روزها تکواندوی همدان دستخوش مشاجرات و برخی حرف و حدیث های ابهام برانگیز میان تعدادی از پیشکسوتان و باشگاه داران قهرمان پرور و آشنا با محیط ورزش تکواندو است.

 

 به عبارت بهتر تکواندوی همدان مدتی است که به قول برخی بزرگان این رشته، چوب خالی بودن صحنه از آدم های بزرگ و سرشناس و با تجربه خود را می خورد. 

 

هیات تکواندو همدان که طبق ابلاغیه فدراسیون، در 28 تیرماه مسابقات انتخابی المپیاد دانش آموزی در بخش بانوان را  داشت و اسامی افراد با توجه به برگزاری اردوی تمرینی در هفته قبل از این انتخابی اعلام شده بود متاسفانه با برخورد برخی مسئولین هیات به مشکلاتی برخورد که باعث شد افرادی که از نقاط مختلف استان همدان ساعت ها را طی کردند تا در مسابقات انتخابی شرکت کنند، موفق نشدند.

 

یکی از والدین ورزشکاران به خبرنگار ما گفت: متاسفانه فرزندانمان با برخورد بد مسئولین هیات مواجه شدند که گفتند اصلا مسابقات انتخابی برگزار نمیشود و باید ورزشکاران محل را ترک کنند( در حالیکه که اصلا برگزاری این انتخابی به ایشان مربوط نبود.)

 

وی افزود: در این مسابقه، گروه یکی از شهرستان ها برای ورزشکاران مشکل ایجاد کرد که به عدم حضور خانواده ها در سالن اعتراض داشتند و این در حالی است که به دلیل شیوع مجدد ویروس کرونا در نامه ای که خود رییس هیات امضا کرده و هم قید شده بود بغیر از بازیکن نفرات اضافی حضور نداشته باشند و همچنین در خود فدراسیون هم همیشه انتخابی های اصلی و مرحله پایانی تیم ملی بدون حضور خانواده هاست.

 

این شهروند همدانی افزود: حرکت نامناسبی که باعث دلخوری خانواده ها شد، ورود بدون هماهنگی رئیس هیات به سالن بود که در شان یک هیات قدمت دار نیست.

 

وی تاکید کرد: پرواضح است که جانبداری و تعصب بی جا از شهرستانی خاص، باعث شد که افراد توانمند در انتخابی شرکت نکنند و برخی آقایان دست اندرکار هیات تکواندو در پایان اعلام کرد که انتخابی نداریم؛ بسلامت!!!

 

در این میان اما آنچه آزار دهنده است ورود غیرقانونی به سالن تکواندو و کنسل کردن مسابقه است که باید حتما دلایل قانع کننده ای برای آن اعلام شود؛ ورود دست اندرکاران هیات تکواندو به سالن ورزشی که همه ورزشکاران حجاب نداشتند دور از اخلاق ورزشکاری است.  

 

گویا مشکلات هیات تکواندو همین جا به پایان نمی رسد و هیاتی که زمانی بین رشته ها سرآمد و حرفی برای گفتن داشت دستخوش بی مبالاتی شده و از بی سامانی رنج می برد.

 

هیات تکواندو در حالی که مربیان زیادی را پرورش داده، اما حالا به علت نداشتن تعامل کافی تعداد کمی اژ مربیان  خانم آن با هیات همکاری دارند که جای تامل دارد .

 

گفتنی است: فعالیت مربی مرد برای سانس بانوان در هیات تکواندو شهرستان بهار یکی دیگر از مشکلات والدین است که توجهی به آن نمی شود.

 

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار