همراه اول
8. بهمن 1398 - 13:18   |   کد مطلب: 35038
محسن جهانشیر از سفر یک روزه وزیر ورزش در ایام الله دهه فجر به استان همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان در جمع ورزشی نویسان همدانی اظهار داشت: برنامه های دهه فجر امسال با یاد سردار شهید سپهبد سلیمانی برگزار می شود و محوریت تمام برنامه های امسال حماسی است . 

 

وی با اشاره به انسجام برنامه ها در دهه فجر گفت: باید تمام برنامه ها در راستای تفکر دینی و مردم سالاری دینی باشد و در زعامت مقام عظمای ولایت اتفاق خواهد افتاد . 

 

جهانشیر ادامه داد: در 10 بهمن ماه میزبانی مسابقات آزاد و کنترلی کاراته را در سالن 6000 نفری انقلاب داریک که تاکنون 700 نفر ثبت نام کرده اند. 

 

وی با اشاره به برگزاری 410 برنامه در دهه فجر گفت: همزمان با آغاز دهه فجر از روز پنجشنبه برنامه های حوزه جوانان و ورزش آغاز می شود که به مدت دو هفته برنامه ها ادامه دارد . 

 

جهانشیر با اشاره به تلاقی برنامه های دهه فجر و شکوه ایرانی افزود: در رویداد شکوه ایرانی مهمترین برنامه معرفی ورزش های زمستانی و راه اندازی پیست اسکی خواهد بود که با اعتباری حدود دو میلیارد تومان به طور مستمر ارائه خدمات خواهد داد. 

 

وی با تاکید بر طرح هر روستا یک سمن گفت:  به همت مجمع جوانان استان،طرح یک روستا یک سمن در جهت فعالیت های نظام مند جوانان روستاهای بالای ۸۰۰ نفر جمعیت در استان به مرحله اجرایی در خواهد آمد.
جهانشیر با اشاره به سفر یک روزه وزیر ورزش در 17 بهمن ماه افزود: تجمع جوانان فاطمی و ورزشکاران را در باغ بهشت همدان داریم و 7 پروژه عمرانی با حضور وزیر به بهره برداری می رسد. 

 

وی با اشاره به 110 پروژه نیمه کار ورزشی در استان گفت: در 17 بهمن ماه دو طرح یکی  استادیوم 5000 نفری ملایر و استخر سرپوشیده اسد آباد به بهره برداری می رسند. 

 

9 هیات ورزشی با سرپرست اداره می شود 

 

جهانشیر با تاکید بر فعال و پویا بودن هیات های ورزشی گفت: در حوزه ورزش توانستیم بخشی از برنامه ها را تدوین کنیم ولی تاکنون 9 هیات ورزشی با سرپرست اداره می شوند و تا پایان سال وضعیت آنها مشخص می شود. 

 

وی جوانان را سردمداران و مطالبه گران جامعه در هیات های ورزشی دانست و افزود: هر هیات ورزشی یک مشاور جوان دارد که امیدواریم با تلفیق دو حوزه ورزش و جوانان اقدامات بهتری رقم بخورد. 

 

حوزه صنعت را با ورزش آشتی دهیم 

 

جهانشیر با تاکید بر اینکه باید حوزه صنعت را با ورزش آشتی دهیم گفت: در روزهای سه شنبه مجمع رسانه استان با حضور رسانه های مختلف و جوانان استان در قالب یک کمیته فعال خواهد شد. 

 

 

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

آخرین اخبار