همراه اول
24. مرداد 1398 - 18:58   |   کد مطلب: 34982
همدان ورزش
جلسه مجمع سالانه هیئت جودو استان همدان در مورخه ۲۳ مرداد ماه سال جاری با حضور ریاست محترم فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، به نقل از هیئت جودو استان همدان؛ به منظور بررسی عملکرد و همچنین گزارش سالانه هیئت جودو استان، مجمع سالانه با حضور آرش میراسماعیلی، ریاست محترم فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران و همچنین نمایندگان اداره کل ورزش و جوانان استان و اعضای هیئت رییسه و مسئولان کمیته‌های تخصصی هیئت جودو استان برگزار گردید.

در این جلسه ضمن خوشامدگویی به ریاست محترم فدراسیون، گزارش عملکرد یک ساله هیئت جودو توسط علی کریمی، رییس هیئت جودو استان و مجتبی عرفانی، دبیر هیئت جودو استان بیان شد و پس از آن گزارش مالی یک ساله هیئت توسط مسئول خزانه‌داری تشریح گردید.
در ادامه هر کدام از رؤسای هیئتهای شهرستانهای تابعه، به بیان نظرات، دیدگاهها و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند. در پایان جلسه نیز دکتر میراسماعیلی، ریاست محترم فدراسیون، ضمن قدردانی از زحمات اعضای شرکت کننده به پاسخگویی به سوالات و نظرات اعضا پرداختند و در ادامه سخنان خود از افتخار آفرینی و تاریخ سازی بانوی جودوکار همدانی، خانم مریم بربط، قدردانی کردند و قول مساعد جهت انجام هماهنگیهای لازم برای در اختیار گذاشتن یک سالن ورزشی مناسب به هیئت جودوی استان را دادند و تأکید نمودند که به افتخار تاریخ سازی خانم بربط، این مجموعه ورزشی به نام ایشان مزین گردد.
در پایان جلسه نیز طی احکامی جداگانه از خانم مریم بربط بابت افتخارآفرینی در مسابقات آسیایی و از مجتبی عرفانی و عباس کرمی بابت انجام متعهدانه وظایف خود در هیئت جودو استان، قدردانی به عمل آمد.

 
 
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار