همراه اول
23. مرداد 1398 - 13:15   |   کد مطلب: 34980
همدان ورزش
با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان پنج ورزشکار پیوند اعضای استان همدان اعزامی به مسابقات جهانی انگلستان بدرقه شدند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،ورزشکاران همدانی اعزامی به مسابقات جهانی پیوند اعضا بیست و دومین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا و بیماریهای خاص از ۲۶ مرداد تا دوم شهریور در ۱۸ رشته ورزشی در نیوکاسل انگلیس برگزار می‌شود که کاروان ایران با ۶۰ ورزشکار، مربی و همراه امروز چهارشنبه ۲۳ مرداد راهی انگلستان می‌شود.

پنج ورزشکار پیوند اعضای همدان که موفق به کسب سهمیه جهانی ورزشکاران پیوند اعضا به میزبانی شهر نیوکاسل انگلیس شدند روزهای پایانی اردوی تیم ملی را سپری می کنند تا امشب راهی مسابقات جهانی شوند.
بهاره بیگی، الهام حمیدی، معصومه برجی در رشته تنیس روی میز و مریم فریدونی و مصطفی آرمزد در رشته دارت پنج ورزشکار پیوند اعضای همدان هستنند که عازم نیوکاسل انگلستان می شوند.
روز گذشته مدیرکل ورزش و جوانان استان جهت ایجاد روحیه در بین ورزشکاران اعزامی استان در اردوی تیم ملی تنیس روی میز پیوند اعضا حضور یافت و با پینگ پنگ بازان همدانی دیدار و در جریان آخرین وضعیت این ورزشکاران مدال آور قرار گرفت و با اهدا لوح و هدایایی از این ورزشکاران تقدیر کرد.
محسن جهانشیر در این بازدید حمایت از قهرمانان را وظیفه دستگاه ورزش دانست و اظهار داشت: مدال آوران رقابت های مهم بین المللی از حمایت ویژه برخوردار خواهند بود.
وی بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه هایی که در دستور اداره کل ورزش و جوانان استان است موضوع توجه به ورزش افراد خاص جامعه است و خوشبختانه ورزشکاران همدانی نیز در این رشته ها صاحب جایگاه هستند.

اداره کل ورزش وجوانان 
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار