همراه اول
25. تير 1398 - 20:24   |   کد مطلب: 34921
همدان ورزش
مدیر تربیت بدنی دانشگاه بوعلی سینا گفت: چهارمین المپیاد ورزش‌های همگانی ویژه دانشجویان پسر در دانشگاه بوعلی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، مهرداد عنبریان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهارمین المپیاد ورزش‌های همگانی ویژه دانشجویان پسر از تاریخ سوم تا هشتم مردادماه در دانشگاه بوعلی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری المپیاد ورزش‌های همگانی توسعه ورزش همگانی و همه‌گیر کردن ورزش در جامعه تحصیلکرده دانشگاهی است.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه بوعلی سینا ورزش همگانی را بستری برای مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های ورزشی دانست و افزود: این المپیاد در 9 رشته در بخش پسران شامل والیبال چهار نفره، بسکتبال، فوتبال، آمادگی جسمانی، فریزبی، طناب‌زنی و پرتاب دارت برگزار می‌شود.

وی تعداد شرکت‌کنندگان در این المپیاد را یک‌هزار و 500 ورزشکار، مربی و سرپرست از 133 دانشگاه و 31 استان خواند و با اشاره به اینکه در این المپیاد 130 نفر به عنوان داوطلبان دانشجو شرکت می‌کنند بیان کرد: از همدان پنج تیم 30 نفره از دانشگاه بوعلی، صنعتی، پیام نور و علمی کاربردی شرکت کردند.

عنبریان گفت: در روز چهارم مردادماه افتتاحیه مراسم المپیاد در سالن امام علی(ع) دانشگاه بوعلی برگزار می‌شود.

خیرین در ساخت خوابگاه‌ ورود کنند

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا نیز در خصوص وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی گفت: حداکثر ظرفیت دانشگاه 4 هزار و 100 نفر است که 2 هزار و 500 نفر در خوابگاه دخترانه و یک‌هزار و 600 نفر در خوابگاه پسرانه اسکان یافته‌اند.

اسدالله نقدی با اشاره به اینکه اقبال، مراجعه و تاکید خانواده‌ها در این است که دانشجویان در داخل دانشگاه اسکان یابند افزود: در حال حاضر تمام دانشجویان دختر قبول شده در دوره روزانه در داخل دانشگاه اسکان یافته‌اند.

وی با اشاره به وجود 18 بلوک به تعداد 10 بلوک دخترانه و هشت بلوک پسرانه در خوابگاه‌های دانشگاه بوعلی تصریح کرد: امسال یک‌هزار و 554 نفر از دانشجویان دانشگاه خوابگاه‌ها را رزرو کرده‌اند، ضمن اینکه هیچ گونه خوابگاه رتبه 5 در دانشگاه بوعلی وجود ندارد.

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا بیان کرد: امیدواریم خیرین در ساخت خوابگاه‌ها همچون استان‌های دیگر ورود کنند چراکه بدنه دانشجویان دانشگاه طبقه متوسط و پایین جامعه هستند که نیاز به اسکان دارند.

فارس

دیدگاه شما

آخرین اخبار