همراه اول
24. تير 1398 - 0:11   |   کد مطلب: 34919
همدان ورزش
چهارمین دوره «اردوی دوستی» به میزبانی هلال احمر همدان و با حضور ۱۰ استان غرب و جنوب غرب کشور شهریور ماه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر همدان روز دوشنبه  بیان کرد: چهارمین دوره اردوی دوستی ویژه اعضای برتر کانون‌های دانش آموزی هلال احمر در محل اردوگاه ابوذر با حضور ۳۰۰ دانش آموز دختر و پسر برگزار می‌شود.

مریم پاک بین هدف از برگزاری اردوی دوستی را توانمند سازی اعضا، ترویج کار گروهی، افزایش سلامت اجتماعی، افزایش آگاهی دانش اموزان درباره تاریخ و جغرافیای کشورمان و ترویج فرهنگ صلح و دوستی عنوان کرد.

وی افزود: منتخبان و تیم‌های برتر مرحله استانی هفتمین المپیاد «آماده» که در نظم، اخلاق و انجام کارهای ابتکاری و خلاقانه حائز رتبه شدند در اردو بشر دوستی حضور دارند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر همدان انجام برنامه‌های ورزشی، امدادی، آموزش جهت یابی، زندگی در طبیعت و بازدید از اماکن تفریحی، تاریخی و گردشگری را از برنامه‌های پیش بینی شده برای این اردو برشمرد.

پاک بین بیان کرد: دانش آموزان با حضور در طبیعت برای یک یا ۲ وعده غذای خود را تهیه می‌کنند تا بدانند در صورت حضور در طبیعت چگونه زندگی کنند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های جنبی این اردو آشنایی با مخاطرات زیست محیطی است و دانش آموزان در این اردوی با محیط زیست و منابع طبیعی دوست و همراه می‌شوند.

چهارمین دوره «اردوی دوستی» یکم تا دهم شهریور در همدان برگزار می‌شود.

ایرنا

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار