همراه اول
23. تير 1398 - 18:21   |   کد مطلب: 34914
همدان ورزش
در حالیکه هواداران فوتبالدوست همدان نسبت به بلاتکلیفی تیم های پاس و شهرداری نگران هستند، رئیس هیات فوتبال همدان از انتخاب سرمربیان 2 تیم برای فصل جدید مسابقات لیگ 2 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،رئیس هیات فوتبال همدان در این باره گفت: با گفت و گو و هماهنگی های انجام شده، هدایت تیم های پاس همدان به احمد جمشیدیان و تیم شهرداری همدان به هادی گل محمدی سپرده شد و توقع داریم این سر مربیان نسبت به معرفی کادر فنی، جذب بازیکنان و شروع تمرینات سرعت ببخشند.

عباس صوفی افزود: تیم شهرداری امسال با قدرت در لیگ ۲ حضور می یابد و با توجه به سوابق هادی گل محمدی، به این نتیجه رسیدیم که امسال وی با قوت به کار خود ادامه بدهد.

وی اضافه کرد: برای تیم پاس نیز صحبت های لازم را با احمد جمشیدیان انجام داده ام و نباید نگران دغدغه ها باشد چرا که مسئولان برای آنها تصمیم گیری می کنند و به طور قطع مشکلات برطرف می شود.

صوفی خاطرنشان کرد: جمشیدیان از نظر ما سرمربی تیم است و انتظار داریم هرچه سریعتر کار خود را شروع کنند.

وی ادامه داد: به هر حال هواداران نسبت به فعالیت نداشتن تیم نگران هستند که حق هم دارند و از جمشیدیان می خواهیم که با شروع دوباره در تیم، هواداران را از نگرانی خارج کند.

رئیس هیات فوتبال همدان پیرامون خرید امتیاز لیگ یکی گفت: نامه نگاری های لازم با شهرداری تبریز برای خرید امتیاز شد اما رئیس هیات فوتبال تبریز با خروج امتیاز مخالف است و حتی تاکنون گفت و گو با وی به نتیجه ای نرسیده است.

وی بیان کرد: از جمشیدیان می خواهیم نسبت به هواداران متعصب تیم پاس ادای دین کند و از هم اکنون برای بستن تیمی قدرتمند اقدام کند و به طور قطع مشکلات توسط مسئولان برطرف می شود و جای نگرانی نیست.

صوفی یادآور شد: به هر حال هر یک از مسئولان بنا به مسئولیتی که دارند، در کنار تیم بوده و هستند و حمایت لازم را داریم.

تیم های پاس و شهرداری نمایندگان فوتبال همدان در لیگ ۲ کشور هستند.

 ایرنا 

دیدگاه شما

آخرین اخبار