همراه اول
18. تير 1398 - 22:07   |   کد مطلب: 34898
همدان ورزش
رئیس هیئت کشتی استان همدان گفت: اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،حمیدرضا یاری  در همدان اظهار داشت:  استان و شهر همدان از نظر زیرساخت‌های ورزشی از شرایط مناسبی برای برگزاری مسابقات ملی و میزبانی از اردوهای تیم ملی برخوردار است.

وی افزود: به همین منظور با فدراسیون کشتی رایزنی کردیم تا میزبانی از اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در همدان برگزار شود.

یاری عنوان کرد: با موافقت سرپرست فدراسیون کشتی و مربیان تیم ملی این اردو از تاریخ 24 لغایت 28 تیرماه در همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که سرپرستی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان را تورج ظفری مربی سازنده استان همدان برعهده دارد تصریح کرد: در این اردو 2 کشتی‌گیر از استان همدان نیز به نام‌های امیرحسین دارابی و امیرحسین سیف فیض آبادی حضور دارند.

یاری با اشاره به این که از هیچ فرصتی برای ارتقا سطح کیفی کشتی همدان غافل نمی‌شویم تاکید کرد: برگزاری این اردوها در همدان به رشد و پیشرفت کشتی همدان کمک می‌کند.

وی در رابطه با دیداری که در ابتدای هفته با معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان داشت هم گفت: در دیدار اعضای هیئت کشتی استان با مهندس آزاد بخت از مشکلات کشتی استان به ویژه مسائل مالی صحبت شد که معاون سیاسی امنیتی استاندار تاکید کرد به دنبال راهکاری برای کمک به کشتی همدان هستیم و با قدرت از ورزش اول استان حمایت می‌کنیم.

وی در رابطه با دیدار هفته گذشته اعضای هیئت کشتی استان با مدیرکل آموزش و پرورش همدان هم اظهار داشت: در این دیدار از مدیرکل آموزش و پرورش استان تقاضا کردیم با راه‌اندازی مجدد سالن‌های حاشیه شهر و برگزاری مسابقات آموزشگاه‌ها و نیز برگزاری یک سمینار با حضور دبیران ورزشی در رابطه با استعدادیابی دوباره کشتی را در مدارس همدان احیا کنند.

 تسنیم

دیدگاه شما

آخرین اخبار