همراه اول
7. خرداد 1398 - 13:39   |   کد مطلب: 34819
ایجاد همدلی رمز موفقیت کشتی استان همدان است
رئیس هیئت کشتی استان همدان گفت: کشتی استان همدان بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و همدلی برای کسب موفقیت و بازگشت به روزهای اوج خود است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،حمیدرضا یاری در گفتگو با خبرنگار ما بابیان اینکه هرکس ادعای برای کمک به کشتی استان همدان دارد پای‌کار بیاید، اظهار داشت: جلسات متعددی با مربیان، داوران و پیشکسوتان استان برگزار شده و در حال حاضر بدنه اصلی کشتی استان همدان مشخص‌شده است.

وی افزود: انتصابات در کشتی استان همدان به پایان رسیده و اکنون زمان روی تشک رفتن است و باید همه برای موفقیت این رشته ورزشی دست‌به‌دست هم بدهیم.

رئیس هیئت کشتی استان همدان بابیان اینکه مشکل کشتی استان بی‌پولی و مسائل مالی نیست، گفت: مشکل اصلی کشتی استان همدان نبود همدلی و اتحاد است و اگر احساس کنم فرد یا افرادی می‌خواهند کشتی را وارد حاشیه کنند نام آن‌ها را اعلام کرده و با آن‌ها برخورد می‌کنم.

یاری خاطرنشان کرد: به‌هیچ‌وجه از ورود به کشتی انگیزه مالی نداشته‌ام و اگر افرادی با این انگیزه بخواهند کشتی استان همدان را دچار حاشیه کنند با آن‌ها برخورد می‌کنم.

وی بابیان اکنون زمان روی تشک رفتن است، گفت: برگزاری ۳۷ مسابقه را در سال ۹۸ در دستور کار داریم که بعد از پایان ماه رمضان این مسابقات را به نوبت برگزار خواهیم کرد.

رئیس هیئت کشتی استان همدان عنوان کرد: همچنین یکی دیگر از برنامه‌ها برگزاری مسابقات جام سردار شهید حاج حسین همدانی خواهد بود که از مهرماه امسال برگزار می‌شود و هرساله نیز این جام را به نام این شهید بزرگوار در دستور کار قرار خواهیم داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار