همراه اول
29. ارديبهشت 1398 - 9:02   |   کد مطلب: 34777
مدیرکل ورزش و جوانان همدان امنیت و آرامش کشور را مرهون رشادت های شهیدان عنوان کرد و گفت: زنده نگه داشتن راه و آرمان شهیدان در راستای اقتدار بیشتر کشور لازم و ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مدیرکل ورزش و جوانان همدان به همراه کارکنان و جمعی از دبیران سازمان های مردم نهاد با خانواده شهیدعلیرضا برچلویی دیدار و دلجویی کرد و یاد و خاطره این شهید گرانقدر را گرامی داشت.

محسن جهانشیردر دیدار با خانواده شهید برچلویی با اشاره به جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی و خانواده‌های آنان، گفت: شهدا برای دفاع از امنیت، آسایش و اقتدار ایرانیان به میادین نبرد حق علیه باطل می‌روند و ما باید همواره قدردان تلاش‌های آنان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان رمز ماندگاری و اقتدار نظام اسلامی را فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد و افزود: تلاش در مسیر تحقق آرمان‌های شهدا و تقویت روحیه شهادت‌طلبی و آزادگی در برابر توطئه‌های دشمنان از جمله اموری است که در جامعه باید همواره نمود داشته باشد.

جهانشیر با بیان اینکه در حال حاضر وظیفه خطیری بر عهده ماست، اظهار کرد: شهدا وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند و امروز جوانان و خانواده‌ها وظیفه سنگینی برعهده دارند و باید با ابتکار و خلاقیت این جوانان، ایران اسلامی در جهان بدرخشد.

وی در ادامه بر لزوم توجه به آرمان های شهدا در عصر حاضر تاکید کرد و گفت: همه اقشار جامعه باید خانواده های شهدا و ایثارگران را تکریم کنند و نباید اجازه داد که آرمان های شهدا در جامعه فراموش شود.

گفتنی است شهید علیرضا برچلویی نیز یکم شهریور سال 45 در همدان چشم به جهان گشود و در 1365 در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار