همراه اول
21. ارديبهشت 1398 - 11:10   |   کد مطلب: 34734
اردوی تیم ملی به همدان می آید
در نشست هیات کشتی استان وجمعی از قهرمانان با سرپرست فدراسیون کشتی میزبانی همدان برای اردوی تیم ملی وعده داده شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،در نشست مشترک هیات کشتی استان همدان و جمعی از قهرمانان و مربیان سازنده استان همدان با سرپرست فدراسیون کشتی ،بهروز نعمتی با بیان جایگاه گذشته کشتی استان همدان گفت :کشتی استان همدان از دیرباز مهد مدال آوران و قهرمانان بنام کشوری و جهانی بوده است که متاسفانه در چند سال گذشته بدلایل مختلف سیر نزولی داشته است.
بهروز نعمتی گفت :با تلاش و همدلی می شود کشتی استان را بار دیگر احیا کرد و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
عضو هیات ریسه فدراسیون کشتی گفت :برای کشتی همدان با آمدن جناب یاری حساب ویژه داریم و از ایشان توقعات برای اعتلای کشتی بسیار است که امیدواریم این مهم صورت پذیرد.
وی در خاتمه گفت :سعی داریم به همدان امتیاز میزبانی اردوی تیم ملی را در ماه آینده بدهیم.
حمید رضا یاری نیز در این دیدار گفت :از روزی که خادمی کشتی همدان را پذیرفته ام انصافا همه جامعه کشتی بالاخص قهرمانان ،پیشکسوتان و داوران بنده را همراهی کرده اند .
وی گفت :کشتی همدان اینروزها حال و روز خوبی ندارد و برای تحول در آن دست یاری به سوی همه دراز کرده ام .
یاری خاطرنشان کرد :مجموعه درخواستهایی را مکتوب تقدیم فدراسیون خواهیم کرد و چشم به حمایت ویژه فدراسیون کشتی داریم.
در پایان مربی سازنده کشتی استان همدان گفت:
با آمدن حمید رضا یاری تفکراتی نو به کشتی استان ورود کرده است و می طلبد همه جامعه کشتی استان به دعوت او لبیک بگویند و برای پیشرفت کشتی از هیچ کوششی دریغ نکند.
تورج ظفری افزود :کشتی استان همدان گنجینه ای از استعدادهای ناب است که در صورت توجه و حمایت باز می شود مدالهایی چون سعدی نژاد و رضایی و ابراهیمی و جوکار و گودرزیها تکرار شود.
مربی تیم ملی نوجوانان در پایان گفت :امیدواریم با حضور جناب دکتر نعمتی و دکتر یاری بتوان کشتی استان را به جایگاه اصلیش ارتقا دهیم

دیدگاه شما

آخرین اخبار