همراه اول
15. ارديبهشت 1398 - 10:29   |   کد مطلب: 34709
رئیس فدراسیون تکواندو
همدان در پومسه سرآمد کشور است
همدان در پومسه سرآمد کشور است

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،رئیس فدراسیون تکواندو در مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان همدان گفت: تکواندو ایران از زیرساخت مستحکمی برخوردار است و این رشته با توجه به حضور در المپیک طرفدران بی شماری در دورترین نقاط ایران دارد.
وی دلیل اصلی پیشرفت تکواندو ایران در سالهای اخیر را برگزاری لیگ های منظم در تمامی رده های سنی و در دو بخش مردان و زنان بیان کرد و اظهار داشت: سال گذشته همزمان با المپیاد استعدادهای برتر فد راسیون بیست و ششمین دوره مسابقات نونهالان کشور را برگزار کرد.
سید محمد پولادگر اظهار کرد: در ابتدای امسال نیز علارغم بوجود آمدن حوادث طبیعی در کشور همچون سیل شاهد حضور بی شماری از علاقمندان به تکواندو در مسابقات آزاد کشوری بودیم.
پولادگر از توسعه تکواندو در تمام نقاط ایران خبر داد و افزود: تکواندو مشتاقان زیادی در ایران دارد و امسال رقابتهای قهرمانی آزاد نونهالان با حضور 20۰۰ تکواندوکار برگزار شد که این برای تکواندو ایران یک موفقیت بزرگ است. 
وی در ادامه با انقاد از عملکرد تکواندو همدان در سال های اخیر تصریح کرد: اعتقاد دارم یکی از استان‌هایی که می‌شود روی آن برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری خوبی برای توسعه و رشد تکواندو داشت، هیأت تکواندوي استان همدان است که متاسفانه در سال های اخیر تکواندو همدان نتوانسته جایگاه خود را در کشور بدست آورد.
وی تصریح کرد::مسافت همدان به تهران بسیار نزدیک است و خوشبختانه همدانی ها از دانش فنی بالایی در این رشته برخوردار هستند که نمونه بارز آن مهدی صمدیان‌تبار است که در حال حاضر یکی از بهترین مربیان پومسه کشور می باشد.
رئیس فدراسیون تکواندو تصریح کرد: همدان در پومسه سرآمد کشور است و امید است پومسه به زودی در بین رشته های المپیکی قرار بگیرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار